اخبار

نشست هم‌اندیشی دانشگاه لرستان و صدا و سیمای لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

نشست هم‌اندیشی دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز چهارشنبه، 30 آذرماه، با حضور دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان و علیرضا شِیرَوی، مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، نشست هم‌اندیشی دو طرف، به میزبانی و دعوت اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در اتاق جلسات حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست که برخی معاونان و مدیران دانشگاه لرستان و مدیران و خبرنگاران صدا و سیمای لرستان نیز در آن حضور داشتند میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، اهمیت اطلاع‌رسانی را در جهاد تبیین، توضیح داد.

حیدری، یک گزارش کار از مهم‌ترین اقدامات انجام شده توسط اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در راستای افزایش تعاملات و ارتباطات حوزه اطلاع‌رسانی بین دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان، ارائه کرد.

رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در بخش دیگری از گفته‌هایش، اعلام کرد روابط عمومی دانشگاه لرستان آماده است بیش از پیش، تسهیل‌گری ارتباطات بین صدا و سیمای استان لرستان با بخش‌های مختلف و متنوع کاری دانشگاه لرستان را انجام بدهد.

وی از مدیریت صدا و سیمای استان لرستان به‌ویژه واحد خبر این سازمان که همکاری پیوسته‌ای با اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان دارد قدردانی کرد.

تعامل دوجانبه برای تقویت جهاد تبیین

سپس، دکتر علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان، در سخنانی، اظهار رضایت کرد از اینکه یک تعامل بسیار خوب بین دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان در حال حاضر، وجود دارد که بایستی تداوم داشته باشد و تقویت شود.

دکتر نظری، نقش و جایگاه صدا و سیما را در تبیین دستاوردها بسیار مهم دانست و روی این نکته تصریح کرد که هرچه بیشتر بایستی از ظرفیت دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و نخبگان علمی در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای استان لرستان، استفاده شود.

رئیس دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، عملکرد صدا و سیما را عالی ارزیابی کرد.

دکتر علی نظری، از معاونان، مدیران و اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان خواست ارتباط و تعاملات خود با صدا و سیمای استان لرستان را بیشتر کنند و گسترش دهند.

دکتر نظری، جهاد تبیین را از جمله موضوعات بسیار مهم دانست که نقش رسانه‌ها به‌ویژه صدا و سیما در این نوع جهاد، بسیار با اهمیت است.

وی، یکی از کارکردهای صدا و سیما را پرداختن به نظام مسائل دانشگاه‌ها دانست.

رئیس دانشگاه لرستان، اردوی راهیان پیشرفت (قرارگاه شهید فخری‌زاده) را از جمله برنامه‌های مهم در مسیر جهاد تبیین دانست که نقش صدا و سیما در تقویت این اردوها، مهم است.

دکتر علی نظری، از صدا و سیمای استان لرستان خواست نشست‌های خانه ملی گفت‌وگوی آزاد دانشگاه لرستان را با پوشش خبری، به سطح جامعه، منتقل و منعکس کند.

در این نشست، علیرضا شیروی، مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، در سخنانی، دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان را دو مجموعه‌ای دانست که در کنار همدیگر هستند.

شیروی، برگزاری چنین نشست‌های مشترکی را یک بستر مناسب دانست که در آن، دیدگاه‌های مختلف برای ارتقای سطح همکاری‌های دوجانبه، بیان می‌شوند.

وی، خواستار این شد که به‌ویژه در برگزاری هرچه بهتر مناسبت‌های مختلف، دانشگاه لرستان و صدا و سیمای استان لرستان، همکاری بیشتری با یکدیگر داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان، ارتقای همکاری‌های دوجانبه را از ابزارهای مهم برای تقویت راهکارهای مقابله با جنگ دشمن دانست.

شیروی، خواهان شد از ظرفیت اعضای هیئت علمی در حوزه‌های تخصصی مختلف در برنامه‌های صدا و سیمای لرستان، بیش از پیش، استفاده شود.

گفتنی است در این نشست، حاضران، دیدگاه‌ها، پیشنهادها و نقطه‌نظرات خویش را برای تقویت همکاری‌های دوجانبه، بیان کردند.

همچنین، رئیس دانشگاه لرستان، مدیرکل صدا و سیمای استان لرستان و هیئت‌های همراه، با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای سرافراز، احترام گذاشتند.

آن‌ها در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) دانشگاه لرستان نیز حضور یافتند و نماز ظهر و عصر را به جماعت، اقامه کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - ۲۳:۲۱
۱۰۷۴ بازدید