اخبار

بازدید دانشجویان عمران دانشگاه لرستان از بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌آباد با حضور معاون عمرانی استاندار لرستان

۱۴۰۱/۰۹/۳۰

با حضور دکتر احمدرضا دالوند، معاون عمرانی استاندار لرستان، جمعی از دانشجویان مهندسی عمران دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، از پروژه در حال ساخت بیمارستان نیایش خرم‌آباد، بازدید کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که دکتر احسان مؤمنی، مدیر گروه عمران دانشگاه لرستان و استاد مشاور انجمن علمی دانشجویی عمران نیز حضور داشت معاون عمرانی استاندار لرستان بر تداوم این‌گونه بازدیدهای علمی و کاربردی دانشجویی از پروژه‌ها تأکید کرد.

دکتر دالوند، برگزاری چنین بازدیدهایی را سازنده و مفید برای دانشجویان دانست و درباره ویژگی‌های مختلف فنی بیمارستان در حال ساخت نیایش برای دانشجویان، صحبت کرد.

این بازدید دانشجویی، بیش از دو ساعت تداوم داشت و دانشجویان عمران، پرسش‌های فنی خود را مطرح کردند و دکتر دالوند و دکتر مؤمنی، به پرسش‌های دانشجویان، پاسخ دادند.

همچنین، در این بازدید علمی و کاربردی، مهندس ذبیح‌اله رفیعی، سرپرست پروژه، توضیحات لازم را خطاب به دانشجویان درباره خصوصیات پروژه، ارائه کرد.

انجمن علمی دانشجویی عمران دانشگاه لرستان در برنامه‌ریزی و برگزاری این بازدید علمی، کاربردی و دانشجویی، مشارکت و همیاری داشت.

بازدیدهای دانشجویی از پروژه‌ها علاو بر آشنا شدن دانشجویان با ویژگی‌های پروژه‌ها در راستای جهاد تبیین، برای معرفی دستاوردها و موفقیت‌ها به نسل جوان به ویژه دانشجویان است.

گفتنی است بیمارستان نیایش خرم آباد با ظرفیت 515 تخت در منطقه مسکن مهر خرم آباد در حال ساخت است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۹/۳۰ - ۱۶:۲۵
۱۰۶۰ بازدید