اخبار

نشست شورای صنفی دانشجویان و بسیج دانشجویی برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۲۶

نشست مشترک شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی دانشگاه، با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه، برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، صبح روز چهارشنبه، 25 خردادماه، به میزبانی شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، برگزار شد.

تقویت همکاری مشترک برای جریان‌سازی و اقدامات اثرگذار

پیمان شمسی، دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در این نشست گفت: «همکاری شورای صنفی و بسیج دانشجویی، می‌تواند زمینه‌ساز جریان‌سازی و اقدامات اثرگذار در دانشگاه شود».

شمسی توضیح داد: «برای رفع مشکلات صنفی دانشجویان، بایستی همه‌ی تشکل‌های دانشجومحور، پای کار باشند».

وی تشریح کرد: «بسیج دانشجویی یک ظرفیت بزرگ و ارزشمند در دانشگاه است و کادرسازی و تربیت نیروی تراز انقلاب اسلامی از جمله رسالت‌های مهم بسیج دانشجویی است».

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، تأکید کرد: «در ارزیابی و ارائه‌ی راهکارها برای رفع مشکلات دانشجویان، نباید نگاه سطحی و احساسی وجود داشته باشد بلکه مشکلات بایستی با نگاه عمیق، علمی و کاربردی، رفع شوند».

شمسی، تبیین کرد: «باتوجه به اینکه دانشگاه‌ها به علت شیوع بیماری کرونا، به مدت دو سال فعالیت غیرحضوری داشتند امسال که فعالیت‌ دانشگاه‌ها حضوری شده است باید با گسترش همکاری بین شورای صنفی دانشجویان و بسیج دانشجویی، مشارکت و انگیزه‌ی دانشجویان برای فعالیت‌های گروهی فرهنگی و اجتماعی را هم افزایش بدهیم».

گسترش همکاری مشترک برای ارتقای خدمت به دانشجویان

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان در این نشست، گفت: «همکاری مشترک بین شورای صنفی و بسیج دانشجویی را باید گسترش داد با این هدف که بتوانیم از ظرفیت این دو برای کاهش مشکلات دانشجویان و افزایش سطح کیفی فعالیت‌های دانشجویی، بهره ببریم».

محمدمهدی شطفی‌فینی، انتخاب اعضای جدید شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان را به آن‌ها، شادباش گفت.

شطفی‌فینی، اظهار داشت: «شورای صنفی دانشجویان یک بازوی توانمند و حلقه‌ی ارتباطی اثرگذار بین دانشجویان و تیم مدیریتی دانشگاه است».

وی بیان کرد: «به نظر می‌رسد با توجه به اینکه فعالیت‌ دانشگاه‌ها به مدت دو سال غیرحضوری بوده است اکنون نیاز است در دوران پساکرونا، زمینه‌های انگیزه‌بخشی به دانشجویان برای فعالیت‌های بیشتر در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اجتماعی ارتقاء یابد».

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد: «فعالیت دانشجویان در تشکل‌های دانشجویی باعث رشد شخصیت دانشجویان و افزایش مسئولیت‌پذیری گروهی و اجتماعی دانشجویان می‌شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۲۶ - ۰۷:۰۶
۸۴۵ بازدید