اخبار

نشست معاون دانشجویی دانشگاه و دبیر شورای صنفی دانشجویان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۹

نشست معاون دانشجویی دانشگاه و دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، با رویکرد تلاش برای کاستن از مشکلات صنفی دانشجویی، برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این نشست، دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، شورای صنفی دانشجویان را بازوی توانمند دانشگاه، دانست.

دکتر حجازی، تشریح کرد: «به مدت دو سال، فعالیت آموزشی دانشگاه به علت شیوع بیماری کووید 19 غیرحضوری بوده است و الان که حضوری شده است شورای صنفی دانشجویان بایستی به رفع و کاهش مشکلات دانشگاهی، کمک کند».

وی، تصریح کرد: «شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان در زمینه‌ی پیگیری برای رفع مشکلات دانشجویان، اقدامات قابل قبول دارد و تلاش تیم مدیریتی دانشگاه لرستان هم، آن است که با رویکرد تعامل‌گرایی و افزایش مشارکت دانشجویان، مشکلات صنفی دانشجویی را رفع کند یا کاهش بدهد».

دبیر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان، در این نشست، گفت: «تلاش شورای صنفی در این راستاست که بازدیدهای منظم از بخش‌های مختلف مرتبط با خدمات دانشجویی به‌ویژه خوابگاه‌ها داشته باشد و پیشنهادها و راهکارهای خود را به حوزه‌ی معاونت دانشجویی دانشگاه، ارائه دهد».

پیمان شمسی، توضیح داد: «شورای صنفی دانشجویان یک تشکل صنفی اثرگذار و قوی است که با رویکرد مطالبه‌گرایی و تعامل، مشکلات دانشجویان را پیگیری می‌کند».

شمسی، افزود: «خوشبختانه حوزه‌ی کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در پیگیری و رفع مشکلات دانشجویان، پیگیر و پرتلاش است».

وی، تشریح کرد: «یکی از فعالیت‌های شورای صنفی دانشجویان، بازدیدهای منظم از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی است؛ همچنین دیدگاه‌ها و نظرات دانشجویان مختلف در شورای صنفی جمع‌بندی و تجمیع شده و به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان منتقل می‌شود».

گفتنی است در این نشست، مدیر امور دانشجویی دانشگاه لرستان (زارعی) و چند نفر از اعضای شورای صنفی دانشجویان (همچون آذرخش، صفایی و بابایی) نیز حضور داشتند.

معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان اعلام کرده است یکی از رویکردهای کاری، برگزاری نشست‌های منظم و پایدار در بازه‌های زمانی معین با شورای صنفی دانشجویان دانشگاه لرستان است.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۷
۸۲۱ بازدید