اخبار

سرپرست دانشگاه لرستان از دانشکده فنی و مهندسی بازدید کرد

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

سرپرست دانشگاه لرستان از دانشکده فنی و مهندسی بازدید و در گفتگو با مدیران دانشکده بر ارائه‌ی تحلیل‌های دقیق آماری و استفاده هوشمندانه از بودجه‌های کشوری و استانی برای رفع کمبودها در زمینه‌ی تجهیزات آزمایشگاهی، تأکید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، روز چهارشنبه، 18 خردادماه از دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، بازدید و از نزدیک با مدیران دانشکده درباره رفع مشکلات مربوط به کمبودهای آزمایشگاهی، گفتگو کرد.

دکتر نظری، در این بازدید، توضیح داد: «بدون شک در زمینه‌ی تجهیزات آزمایشگاهی، دانشکده‌ها، کمبودهایی دارند اما اگر فقط بر روی بودجه‌ی دانشگاه برای رفع این کمبودها بخواهیم تکیه کنیم نخواهیم توانست کمبودها را رفع کنیم؛ بلکه بایستی رؤسای دانشکده‌ها، معاونت پژوهشی و فناوری و ریاست آزمایشگاه مرکزی، از ظرفیت‌های مختلف موجود در بودجه‌های کشوری و استانی برای جذب اعتبارات و رفع کمبودها، استفاده کنند».

وی، اظهار داشت: «خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته است آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در فهرست برترین‌های وزارت علوم قرار گرفته است اما برای اینکه کمبودهای موجود در آزمایشگاه‌های دانشکده‌ها رفع شوند بایستی نیازمندی‌ها براساس ارائه دقیق عدد و رقم و تحلیل مستند و آماری وضع موجود، ارائه شوند و ارتباطات و تعاملات برون دانشگاهی را گسترش داد».

گفتنی است در این بازدید، دکتر محمدباقر دولتشاهی، سرپرست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، مشکلات دانشکده با تأکید بر کمبودهای آزمایشگاهی را بیان کرد.

دکتر دولتشاهی، روی این نکته، تصریح کرد که تأمین تجهیزات برای دانشکده‌ها، باید کاملاً متوازن باشد که متأسفانه در مورد دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، کمبودهای اساسی آزمایشگاهی وجود دارد.

همچنین، دکتر مصطفی کرم‌پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و برخی مدیران پژوهشی و فناوری دانشگاه نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۸ - ۱۶:۴۴
۱۱۰۴ بازدید