اخبار

تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه لرستان، قهرمان رقابت‌های منطقه پنج کشور شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه لرستان، قهرمان رقابت‌های دانشگاه‌های منطقه‌ی پنج کشور شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه لرستان با مربی‌گری محمد حسنوند و سرپرستی علی‌یاور عزیزپور، در رقابت‌های والیبال دانشجویان پسر منطقه‌ی پنج کشور که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد به مقام نخست، دست یافت.

آخرین روز این دوره از رقابت‌ها، عصر روز چهارشنبه، 11 خردادماه در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان برگزار شد و نتایج نهایی، به این شرح، رقم خورد:

1ـ مقام نخست؛ دانشگاه لرستان.

2ـ مقام دوم؛ دانشگاه رازی کرمانشاه.

3ـ مقام سوم؛ دانشگاه کردستان.

بدین‌روی، تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه لرستان، با این قهرمانی، خواهد توانست در المپیاد دانشجویان کشور، شرکت کند.

همچنین، «امیرحسین برزویی»، بازیکن تیم والیبال دانشجویان پسر دانشگاه لرستان، به‌عنوان بهترین بازیکن این دوره از رقابت‌ها، معرفی شد.

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، در آیین پایانی رقابت‌های والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌های منطقه‌ی پنج کشور، گفت:«هرچقدر زیرساخت‌ها و شاخص‌های حوزه‌ی کاری سلامت و تندرستی در دانشگاه‌ها تقویت بشوند خود به خود، نشاط گروهی و اجتماعی دانشجویان، ارتقاء می‌یابد».

دکتر حجازی، تصریح کرد:«ورزش کردن باید همراه با بهره‌مندی از روحیه‌ی پهلوانی باشد؛ در فعالیت‌های ورزشی و تربیت‌بدنی، سلامت جسمی، اخلاق‌گرایی و جوانمردی، همه در کنار یکدیگر، در فرهنگ عمومی جامعه، ترویج می‌شوند».

گفتنی است اداره تربیت‌بدنی و فوق برنامه‌‌ی دانشگاه که مجید طاووسی‌چگنی، رئیس آن است زیرنظر معاونت دانشجویی، فعالیت می‌کند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۲۲:۳۷
۱۵۷۵ بازدید