اخبار

دومین نشست رؤسای دانشگاه‌های منطقه پنج کشور با معاون وزیر علوم، برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

دومین نشست رؤسای دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در دولت سیزدهم، با معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری (دکتر علی خطیبی)، در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور، برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست در حاشیه اجلاس رؤسای دانشگاه‌های کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد و رؤسای دانشگاه‌های منطقه پنج کشور، برخی مسائل و مشکلات مرتبط با حوزه اداری و مالی خود را با معاون وزیر علوم، در میان گذاشتند.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزیر علوم، دکتر علی خطیبی در این نشست بر تقویت هم‌گرایی و هم‌افزایی منطقه‌ای دانشگاه‌ها برای به‌ اشتراک گذاشتن تجربیات در راستای کاهش مشکلات مشترک، تأکید کرد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این رابطه، گفت:«در این نشست، برخی مسائل اداری و مالی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور توضیح داده شد تا با همفکری، راهکارهای کاستن از مسائل و مشکلات، ارائه و اجرایی شود».

دکتر نظری افزود:«همچنین در این نشست، بر توسعه کمی و کیفی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور و نقش‌آفرینی در کاستن از نظام مسائل استان‌ها، با تأکید بر شعال سال و برون‌رفت از مشکلات مالی، دیدگاه‌ها و راهکارها، ارائه شد».

گفتنی است چند ماه پیش نیز اولین نشست معاون وزیر علوم در دولت سیزدهم با رؤسای دانشگاه‌های منطقه‌ی پنج کشور برگزار شد.

دانشگاه‌های استان‌های لرستان، ایلام، کردستان و کرمانشاه، از نظر طبقه‌بندی وزارت علوم، به‌عنوان منطقه‌ی پنج دانشگاهی کشور، تعریف شده‌اند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۰۰:۴۱
۷۹۲ بازدید