اخبار

آیین بزرگداشت روز دختر برگزار شد + گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

آیین بزرگداشت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر، با استقبال دانشگاهیان دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، شامگاه سه‌شنبه، 10 خردادماه، این آیین در سالن اجتماعات شهید دانیالی واقع در ساختمان سردار شهید سلیمانی (سایت مرکزی دانشگاه)، با اجرای برنامه‌های متنوع، برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و میثاق حیدری، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان در امور یاوران علمی (کارکنان) و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه در سخنان کوتاهی، روز دختر را به همه‌ی دختران، به‌ویژه دانشجویان دختر دانشگاه لرستان، شادباش گفتند.

در سخنرانی حاتمی‌کن‌کبود و حیدری، بر این نکته تصریح شد که بزرگان دینی، الگوهای کامل در همه ابعاد زندگی هستند.

همچنین، جزایری ( معاون مدیر فرهنگی دانشگاه) درباره برخی ویژگی‌های حضرت معصومه (س)، سخنانی را بیان کرد.

اجرای دسته‌جمعی سرود سلام فرمانده، اجرای گروه سرود و مسابقه از دیگر بخش‌های این آیین بود.

جمعی از دانشجویان فعال فرهنگی و اجتماعی (به‌انتخاب معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه) و تعدادی از فرزندان اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان) دانشگاه نیز تجلیل شدند.

همچنین، حاضران در آیین که اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان)، خانواده‌های ایشان و دانشجویان دختر دانشگاه لرستان بودند یاد و خاطره‌ی جان‌باختگان سانحه‌ی متروپل آبادان را گرامی داشتند.

آیین بزرگداشت روز دختر را معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت دانشجویی دانشگاه با همکاری همدیگر، برگزار کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۱۱ - ۰۱:۳۵
۹۶۷ بازدید