اخبار

آیین سوگواری سانحه متروپل آبادان در مسجد فاطمه الزهرا (س) دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

آیین سوگواری سانحه متروپل آبادان با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 8 خردادماه، همزمان با عزای عمومی به مناسبت سانحه فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هم‌وطنان، آیین سوگواری این سانحه با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و حضور دانشگاهیان دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، سانحه متروپل آبادان را به ملت شریف ایران، به‌ویژه خانواده‌های بازماندگان، تسلیت گفت.

دکتر شاهرخی، تصریح کرد:«مطالبه این است که با متخلفانی که با اقداماتشان باعث شدند اصول ایمنی و فنی در ساختمان متروپل رعایت نشود بایستی برخورد قاطع، قانونی و فوری، صورت گیرد».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز در سخنان کوتاهی، رویداد حزن‌انگیز فروریختن ساختمان متروپل آبادان و جان‌باختن جمعی از هم‌میهنان را به مردم ایران به‌ویژه مردم استان خوزستان و خانواده‌های بازماندگان، تسلیت گفت.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، تشریح کرد:«همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) فرموده‌اند بایستی برخورد عبرت‌آمیز با خاطیان این سانحه، صورت گیرد».

گفتنی است نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۰۸ - ۱۴:۲۹
۸۳۷ بازدید