اخبار

آزمایشگاه محاسبات سنگین دانشگاه لرستان، راه‌اندازی شد

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

آزمایشگاه محاسبات سنگین دانشگاه لرستان، راه‌اندازی شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، با پیگیری‌های مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه لرستان (دکتر دولتشاهی) و کارشناسان فناوری اطلاعات، آزمایشگاه محاسبات سنگین دانشگاه لرستان، راه‌اندازی شد.

همچنین، درخواست اعضای هیئت علمی دانشگاه برای استفاده از این آزمایشگاه، از طریق سامانه‌ی گلستان و به‌صورت غیرحضوری، صورت می‌گیرد.

تاکنون، روال کار این‌گونه بوده است که برای انجام محاسبات سنگین در رشته‌های مختلف آموزشی، تحقیقاتی و پژوهشی، این مهم با پرداخت هزینه توسط آزمایشگاه‌های خارج از دانشگاه، انجام می‌شد.

اعضای هیئت علمی، پژوهشگران و محققانی که علاقه‌مند به استفاده از آزمایشگاه محاسبات سنگین دانشگاه لرستان هستند علاوه بر امکان ارائه‌ی درخواست از راه سامانه‌ی گلستان دانشگاه، به‌صورت «راه دور»، از این آزمایشگاه استفاده خواهند کرد؛ به این صورت که، بدون مراجعه‌ی حضوری، فضای کافی الکترونیکی با یک «آی پی»، برای استفاده از آزمایشگاه محاسبات سنگین، در اختیار متقاضی، قرار می‌گیرد.

برای مشاهده راهنمای درخواست استفاده از آزمایشگاه محاسبات سنگین دانشگاه لرستان در سامانه‌ی گلستان، بر روی فایل پیوست (پایین صفحه)، کلیک کنید:

دانلود فایل ضمیمه
راهنمای درخواست از سامانه گلستان برای استفاده از آزمایشگاه محاسبات سنگین
اندازه فایل : 395.5 KB
گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۰۷ - ۱۳:۲۵
۸۳۶ بازدید