اخبار

تفاهم‌نامه‌ی همکاری دانشگاه لرستان و فرمانداری شهرستان چگنی، به امضا رسید

۱۴۰۱/۰۳/۰۱

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه لرستان و فرمانداری شهرستان چگنی، منعقد و مبادله شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این تفاهم‌نامه، پس از برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان چگنی به ریاست فرماندار این شهرستان، افشین بازگیر، بین دانشگاه لرستان و فرمانداری شهرستان چگنی، منعقد و مبادله شد.

سایر دانشگاه‌های استان لرستان همچون پیام نور، علمی، کاربردی، آزاد اسلامی، علوم پزشکی و فنی و حرفه‌ای نیز در این نشست، تفاهم‌نامه‌های مختلفی برای گسترش همکاری‌های دو و چندجانبه با فرمانداری شهرستان چگنی، منعقد و امضا کردند.

فرماندار، رئیس شورای اداری شهرستان است.

سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دکتر علی نظری، در این رابطه، گفت:«انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف برون دانشگاهی باعث کاهش مشکلات شهرستان‌های استان لرستان براساس استفاده از راهکارهای علمی و عملیاتی، می‌شود».

وی تشریح کرد:«دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که همکاری‌های علمی و کاربردی خود را با ادارات، سازمان‌ها، نهادها، دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی استان، گسترش بدهد».

دکتر نظری، تصریح کرد:«شهرستان چگنی در استان لرستان، دارای ظرفیت‌ها، از یک سو و مسائل و مشکلاتی از سوی دیگر، است که دانشگاه لرستان باتوجه به توانمندی‌های هیئت علمی، می‌کوشد همکاری‌ها و طرح‌های مشترک خود را برمعیار کاستن از نظام مسائل استان، گسترش دهد».

فرماندار شهرستان چگنی، افشین بازگیر نیز از گسترش همکاری‌های دوجانبه با نظام آموزش عالی استان لرستان، استقبال کرد و آنرا زمینه‌ساز مهم پیشرفت همه‌جانبه و مبتنی بر دانش بنیان، دانست.

گفتنی است تیم کاری حوزه‌ی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان نیز در این نشست حضور داشت.

نشست به میزبانی فرمانداری شهرستان چگنی، برگزار شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۲۴
۱۱۲۶ بازدید