اخبار

رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان در مصاحبه با شبکه شما: از غرفه انتشارات دانشگاه لرستان، استقبال گسترده شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان گفت:«با استقبال گسترده علاقه‌مندان، غرفه انتشارات دانشگاه لرستان موفق شد نزدیک به 200 جلد کتاب در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بفروشد».

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر مهرداد امیری، در گفتگو با شبکه تلویزیونی شما با موضوع نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، توضیح داد:«نقطه تمرکز انتشارات دانشگاهی از جمله انتشارات دانشگاه لرستان، توجه به محتوای آثار است؛ به همین علت آثار منتشر شده، دارای کیفیت محتوای بالای علمی هستند».

دکتر امیری، افزود:«هزینه‌های چاپ کتاب و نشر، افزایش یافته است که این خود از موانع گسترش چاپ و نشر است؛ جایگاه تهیه کتاب در ارتقای اساتید باید اثرگذارتر باشد؛ زیرا نوشتن کتاب ممکن است بسیار بیشتر از نوشتن یک مقاله، از نظر وقت و زمان، طولانی‌تر باشد».

وی تشریح کرد:«انتشارات دانشگاه لرستان دارای تعداد 104 عنوان کتاب است؛ خوشبختانه در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از غرفه دانشگاه لرستان، استقبال خوبی شد؛ به گونه‌ای که این غرفه توانست در این مدت نزدیک به 200 جلد کتاب فروخت که از معدود انتشارات نمایشگاه با این حجم از استقبال بود».

رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان افزود:«استقبال از غرفه دانشگاه لرستان باعث شد که از بین غرفه‌های دانشگاهی، غرفه دانشگاه لرستان هم برای انجام مصاحبه‌های خبری به شبکه تلویزیونی شما، دعوت شود».

گفتنی است نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه در محل مصلی امام خمینی (ره) تهران برپاست.


۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۳:۱۴
۷۱۸ بازدید