اخبار

بازدید وزیر کشور از غرفه دانشگاه لرستان در نمایشگاه بین‌المللی کتاب/ مدیریت ارشد اجرایی لرستان از ظرفیت‌های علمی دانشگاه استفاده کند

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

وزیر کشور از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جمله غرفه انتشارات دانشگاه لرستان، بازدید کرد و تنوع موضوعی آثار را از جمله مزیت‌های غرفه دانشگاه لرستان دانست.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، وزیر کشور، احمد وحیدی، از بخش‌های مختلف سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از جمله غرفه انتشارات دانشگاه لرستان که از 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی (ره) برپاست بازدید کرد.

رئیس اداره چاپ و نشر دانشگاه لرستان، دکتر مهرداد امیری، توضیحات لازم را درباره غرفه انتشارات دانشگاه لرستان به وزیر کشور، ارائه کرد.

دکتر امیری، خواستار این شد به ظرفیت‌های استان کمتربرخوردار لرستان و همچنین توانمندی‌های مختلف دانشگاه لرستان، بیش از پیش، توجه شود.

وزیر کشور ضمن بازدید و گفتگو با دست‌اندرکاران غرفه انتشارات دانشگاه لرستان، وجود تنوع آثار در موضوعات مختلف را از جمله مزیت‌های مهم غرفه انتشارات دانشگاه لرستان در این نمایشگاه دانست.

وحیدی، باتوجه به آثار متنوع تهیه شده توسط اعضای هیئت علمی، این مهم را یک ظرفیت اثرگذار دانسته و خواستار ارتباط بیشتر دانشگاه لرستان و بخش‌های مختلف استان شد.

وزیر کشور این نکته را هم مطرح کرد که از مدیریت ارشد اجرایی استان می‌خواهد که از توانمندی‌ها و ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، بهره گیری شود.

احمد وحیدی، از انتشارات دانشگاه لرستان به خاطر معرفی ظرفیت علمی اساتید دانشگاه لرستان قدردانی کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۲/۲۹ - ۲۳:۳۹
۸۰۶ بازدید