اخبار

پیام مشترک سرپرست دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به‌مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی/ تبریک به مدیریت و کارکنان اداره روابط عمومی

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

سرپرست دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پیام مشترکی، فرارسیدن روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی (27 اردیبهشت‌ماه) را گرامی داشتند و به مدیریت و کارکنان اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان تبریک گفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام مشترک دکتر علی نظری و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه‌ی عرصه‌ها پیشتاز است دوچندان شده به گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

از اینکه روابط عمومی دانشگاه لرستان مورد تجلیل دکتر زلفی‌گل، وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری قرار گرفته است خدای را شاکریم.

بدینوسیله این روز را به تمامی مدیران، کارمندان و همه همکاران روابط عمومی دانشگاه لرستان که در جهت رسالت جهاد تبیین بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی تلاش می‌کنند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از خداوند قادر بلندمرتبه برای تمامی عزیزان موفقیت و استقامت در راه خدمت‌رسانی مسئلت می‌نماییم.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۲/۲۷ - ۱۹:۲۰
۵۶۷ بازدید