اخبار

جشن مناسبتی دانشجویی به مناسبت سالروز میلاد باسعادت حضرت امام حسن‌مجتبی (ع)

۱۴۰۱/۰۱/۲۸

شامگاه شنبه، 27 فروردین‌ماه، به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین مجتبی (ع) که در ایام ماه مبارک رمضان قرار دارد جشن مناسبتی در فضای باز خوابگاهی (باتوجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا)، ویژه‌ی دانشجویان دختر ساکن سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) در محل سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، جشن مناسبتی برای دانشجویان پسر نیز در محل سراهای دانشجویی پسران واقع در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در فضای باز، برگزار می‌شود.

متناسب با وضعیت کرونایی شهرستان خرم‌آباد، تصمیم‌گیری شد که جشن مناسبتی میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع)، در فضای باز در محل سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها)، برگزار شود.

این جشن مناسبتی با همکاری مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

اجرای گروه سرود و مولودی‌خوانی از برنامه‌های این جشن بود.

همچنین، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در سخنانی، فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) را به دانشجویان، تبریک گفتند.

بر این نکته نیز تأکید شد که رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، آن است که با تقویت همکاری و هم‌افزایی درون‌سازمانی بین بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان، کوشش شود فضای نشاط دانشجویی متناسب با شاخص‌های سبک زندگی ایرانی، اسلامی در محیط‌های دانشجویی، ارتقاء یابد و تقویت شود.

اجرای مسابقه و اهدای جایزه به برندگان مسابقه نیز از دیگر بخش‌های جشن مناسبتی میلاد باسعادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) {کریم اهل بیت} بود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برنامه‌های متنوع و مختلفی را در ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی و اجرا می‌کنند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۰۷
۷۱۷ بازدید