اخبار

بازدید سرزده سرپرست دانشگاه لرستان از سرویس‌های ایاب و ذهاب دانشجویان

۱۴۰۱/۰۱/۲۸

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر سیدحسام الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان به‌صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی به دانشجویان، با حضور در برخی سرویس‌های ایاب و ذهاب (اتوبوس‌ها)، از نزدیک با دانشجویان گفتگو کردند و از نزدیک، روش ارائه خدمات سرویس ایاب و ذهاب دانشجویان را مورد بازدید و ارزیابی میدانی قرار دادند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، با حضوری‌شدن کلاس‌های دانشگاه‌های کشور، قسمت ایاب و ذهاب دانشجویان از جمله قسمت‌های مهم مربوط به خدمات به دانشجویان است که زیرنظر اداره نقلیه دانشگاه لرستان (معاونت پشتیبانی)، فعالیت می‌کند.

از سوی دیگر، بازدیدهای مستمر میدانی از جمله تأکیدات سرپرست دانشگاه لرستان است تا کمبودها و مشکلات از زبان دانشجویان، شنیده شود و نسبت به رفع مشکلات، اقدامات لازم انجام شود.

در همین راستا، برخی روزهای هفته، بدون اطلاع قبلی به دانشجویان، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، رفت و آمد خود به دانشگاه را از طریق وسایل ایاب و ذهاب دانشجویان، انجام می‌دهند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۸ - ۰۸:۲۹
۸۹۵ بازدید