اخبار

تغییرات مدیریتی در امور مالی دانشگاه لرستان

۱۴۰۱/۰۱/۲۷

نشست معارفه و تودیع در رابطه با تغییرات مدیریتی امور مالی دانشگاه لرستان، برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز شنبه، 27 فروردین‌ماه، در محل اتاق کار دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، احکام جدید مدیریتی در حوزه امور مالی دانشگاه لرستان، ابلاغ شد.

به موجب احکام صادر شده، دکتر محسن عارف‌نژاد که تاکنون مدیریت امور مالی دانشگاه لرستان را عهده‌دار بود (عضو هیئت علمی گروه مدیریت بازرگانی)، با حکم دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان به عنوان مشاور معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان منصوب شد.

به موجب این احکام، شهاب حسینی به عنوان سرپرست مدیریت امور مالی دانشگاه لرستان و منصور عالی‌پور به عنوان سرپرست معاونت مدیریت امور مالی دانشگاه لرستان منصوب شدند.

دکتر علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در نشست معارفه و تودیع که ایرج محمدی، مدیر امور اداری نیز در آن حضور داشت از دکتر عارف‌نژاد به عنوان نیرویی توانمند و پاکدست، نام برد که همکاری مدیریتی وی در منصب جدید مشاور معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تداوم خواهد داشت.

دکتر علیزاده، توضیح داد که همگی با همکاری همدیگر باید کوشش کنیم شاخص‌های مرتبط با شفافیت، کارآیی و بهره‌وری در همه بخش‌های دانشگاه لرستان به‌ویژه قسمت‌های اداری و مالی، بیش از پیش، ارتقاء پیدا کنند و در مسیر ساماندهی هرچه کیفی‌تر امورات مختلف دانشگاه، حرکت کنیم.

دکتر علیزاده، توضیح داد که شهاب حسینی نیز از جمله نیروهای باتجربه و توانمند امور مالی دانشگاه لرستان است که در منصب جدید سرپرستی مدیریت امور مالی دانشگاه لرستان خدمت خواهد کرد.

همچنین، دکتر علیزاده، از منصور عالی‌پور نیز به عنوان نیرویی نام برد که همواره در طول خدمت، براساس تعهد کاری و پاکدستی، فعالیت کرده است و از این به بعد به عنوان سرپرست معاونت مدیریت امور مالی دانشگاه لرستان، انجام وظیفه و خدمتگزاری می‌کند.

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«با روحیه همکاری و هم‌افزایی درون سازمانی باید تلاش کنیم کارآمدی، بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت، تقویت شود».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۷ - ۱۰:۱۴
۱۷۷۶ بازدید