اخبار

دکتر حسن زمانیان با حکم وزیر علوم، رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شد

۱۴۰۱/۰۱/۲۴

با حکم دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر حسن زمانیان، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان (گروه زمین‌شناسی، دانشکده علوم پایه) و رئیس اسبق دانشگاه لرستان به عنوان «رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران» منصوب شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر حسن زمانیان، با رتبه‌ی استادی، ریاست دانشگاه لرستان (از سال 89 تا 93) و دانشگاه ملایر و عضویت هیئت مدیره آزمایشگاه فنی خاک وزارت راه و شهرسازی را در کارنامه کاری مدیریتی خود دارد.

در بخشی از حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر حسن زمانیان، آمده است:

«نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی در حوزه‌های علمی، فناوری و نوآوری، به موجب این حکم، به سمت «رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و روحیه انقلابی و مدیریت جهادی و توجه به راهبردهای اساسی و برنامه تحولی دولت مردمی در بخش آموزش عالی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب نظر اعضای هئیت علمی و کارکنان (یاوران علمی) آن سازمان و سایر ارکان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری نقشی شایسته را در تحقق اهداف نظام پژوهشی، علمی، فناوری و نوآوری با رویکردی تحول‌گرایانه و مسئله محور ایفا کنید».

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۴ - ۱۵:۲۱
۵۷۹۲ بازدید