اخبار

معاونت‌ها، دانشکده‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه، بخش خبری خود را به‌صورت مستمر، «به‌روزرسانی» کنند/ در مسیر ارتقای کیفی اطلاع‌رسانی

۱۴۰۱/۰۱/۲۱

در راستای اقدامات برای برخی تغییرات در تارنمای خبری دانشگاه لرستان، نشست رئیس و کارشناسان اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان و متخصصان فناوری اطلاعات دانشگاه با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست که بعدازظهر روز یکشنبه، 21 فروردین‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد میثاق حیدری، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان در امور یاوران علمی و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، گزارشی از فعالیت‌های مختلف اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در رابطه با حوزه‌های مختلف خبری و اطلاع‌رسانی، ارائه کرد.

همچنین براساس رویکرد کاری دکتر نظری، هر سه ماه یک‌بار، گزارش عملکرد واحدهای مختلف دانشگاه لرستان باید توسط آن واحدها تهیه شود تا بتوان براساس اطلاعات، داده‌ها و آمارهای به‌روز و جدید، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارتقای فعالیت‌ واحدهای مختلف، براساس دراختیار داشتن تحلیل واقع‌بینانه از وضع موجود، انجام شود.

باتوجه به اینکه تارنمای اینترنتی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها از جمله مهم‌ترین بخش‌های منعکس‌کننده‌ی اخبار به‌هنگام سازمان است در این نشست، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تصریح کرد که همه معاونت‌ها، دانشکده‌ها (و زیرمجموعه‌های مربوطه) و همه‌ی مدیریت‌های دانشگاه موظف هستند در بخش‌های اطلاع‌رسانی واحد خود، به‌روزرسانی‌های لازم را انجام بدهند و اطلاعات و داده‌ها و اخبار معاونت‌ها، دانشکده‌ها، بخش‌ها و واحدهای مختلف دانشگاه نباید قدیمی باشند بلکه به‌صورت مداوم و پیوسته براساس تغییرات روز سازمانی، بایستی «به‌روزرسانی» شوند.

همچنین سرپرست دانشگاه لرستان توضیح داد که خوشبختانه، بخش اصلی تارنمای دانشگاه لرستان (صفحه نخست) به‌صورت منظم و روزانه متناسب با رویدادهای دانشگاه، به‌روزرسانی می‌شود ولی نیاز است دانشکده‌ها، معاونت‌ها، مدیریت‌ها و بخش‌ها نیز هر کدام در قسمت اطلاع‌رسانی مربوط به خود، اطلاعات، داده‌ها و اخبار جدید حوزه‌ی کاری خود را قرار بدهند.

از نظر برخی تغییرات شکلی تارنمای دانشگاه لرستان از جمله برخی چیدمان مطالب نیز نظرات سرپرست دانشگاه لرستان با متخصصان فناوری و پشتیبانی فنی تارنمای دانشگاه لرستان که در نشست حضور داشتند در میان گذاشته شد و قرار بر این شد که تغییرات لازم، انجام شود.

میثاق حیدری، رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان در این نشست توضیح داد که امروزه، اهمیت فضای اینترنت و اهمیت اطلاع‌رسانی به‌موقع، بر کسی پوشیده نیست و به همین علت، به‌روزرسانی صفحه اصلی تارنمای دانشگاه لرستان، روزانه انجام می‌شود و خوشبختانه در این زمینه، یکی از فعال‌ترین تارنماهای خبری سازمان‌ها، ادارات، دانشگاه‌ها و نهادهای استان لرستان، تارنمای خبری دانشگاه لرستان است.

گفتنی است در این نشست، دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و دیدگاه‌های خود را برای کمک به ارتقای تارنمای خبری دانشگاه لرستان، بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۲۱ - ۲۱:۰۵
۷۶۴ بازدید