اخبار

دوره آموزشی گوهرشناسی و گوهرتراشی برگزار می‌شود/ مهارت‌افزایی برای اشتغال‌آفرینی

۱۴۰۱/۰۱/۱۸

دوره آموزشی گوهرشناسی و گوهرتراشی برگزار می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در راستای گسترش آموزش‌های کاربردی و مهارتی در جهت اشتغال‌آفرینی (متناسب با شعار سال)، با همکاری مشترک آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان و گروه آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان، دوره گوهرشناسی و گوهرتراشی با اعطای مدرک معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در اردیبهشت‌ماه امسال و در طول سال در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

مدت این دوره 100 ساعت خواهد بود.

در همین رابطه، دکتر علی فرمانی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان به خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:«بهبود دانش فنی و تخصصی در حوزه آزمایشگاهی، یکی از برنامه‌های جدی معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان است».

دکتر فرمانی توضیح داد:«برگزاری دوره‌ی آموزشی حضوری گوهرتراشی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با مشارکت مرکز آموزش‌های آزاد و مجازی دانشگاه لرستان، خواهد بود».

وی تشریح کرد:«هدف از برگزاری اینگونه دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، کسب مهارت و اشتغال‌آفرینی برای دانشجویان و محققان علاقه‌مند برای ورود به بازار کار در مسیر صنعتی‌شدن استان لرستان است».

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، بیان کرد:«تحلیل کاربردی، تعامل همه‌جانبه، پشتیبانی از شرکت‌کنندگان، تکنیک‌ها و روش‌های گوهرتراشی در طول برگزاری این کارگاه و دوره 100 ساعته از اردیبهشت‌ماه به شرکت‌کنندگان آموزش داده خواهد شد».

دکتر علی فرمانی، افزود:«کارگاه و دوره‌ی آموزشی مذکور به‌صورت مستمر در بازه‌ی زمانی مختلف در طول سال نیز برگزار خواهد شد».

دکتر فرمانی، ادامه داد:«در پایان دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی، گواهی معتبر مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از سوی دانشگاه لرستان به شرکت‌کنندگان اعطاء می‌شود».

گفتنی است علاوه بر دانشجویان که دانشگاه لرستان، بسترهای مورد نیاز برای شرکت آنها را فراهم کرده است کارگاه‌ها و دوره‌ها می‌توانند برای سایر علاقه‌مندان نیز برگزار شوند.

آزمایشگاه مرکزی زیرنظر معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، فعالیت می‌کند.

شماره تلفن تماس جهت ثبت‌نام:

06633120665

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند به‌صورت حضوری برای ثبت‌نام به آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان مراجعه کنند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام:

1ـ تصویر فیش واریزی.

2ـ تصویر کارت ملی.

3ـ شماره تلفن همراه.

سایر اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام در محتوای پوستر مجازی (پایین همین صفحه) قرار دارد.

همچنین مراجعه به تارنمای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان به آدرس:

http://lab.lu.ac.ir

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۱۸ - ۲۰:۳۳
۱۶۷۲ بازدید