اخبار

بازدید سرپرست دانشگاه لرستان از کلاس‌ها و گفتگو با دانشجویان

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در نخستین ساعات شروع کلاس‌های روزانه‌ی چهارشنبه، 17 فروردین‌ماه از دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان بازدید و با حضور در کلاس‌های درس از نزدیک با دانشجویان، گفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، حلول ماه مبارک رمضان و حضوری شدن کلاس‌های درس را به دانشجویان تبریک گفت و در جمع دانشجویان، از اهمیت تعلیم و تربیت و نقش دانشجویان به عنوان آینده‌سازان مملکت، سخن گفت.

سرپرست دانشگاه لرستان توضیح داد:«همه مدیران و نیروهای دانشگاه لرستان به‌صورت شبانه‌روزی در حال تلاش بوده‌اند تا بسترهای حضوری شدن کلاس‌ها به‌خوبی و به نحو شایسته فراهم شود و در این مسیر، کمترین مشکل را داشته باشیم».

وی تشریح کرد:«در نظام جمهوری اسلامی ایران، اهمیت نهاد دانشگاه، به عنوان یک نهاد تمدن‌ساز است که براساس ارزش‌های اسلامی، نقش‌آفرینی و اثرگذاری دارد».

در این بازدید، دانشجویان، دیدگاه‌ها، نقطه‌نظرات و انتقادات خود درباره موضوعات و مسائل صنفی دانشجویی را مطرح کردند و دکتر علی نظری، ضمن پاسخگویی به دغدغه‌های دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع مشکلات صنفی مطرح شده که عمدتاً در حوزه‌های کاری سرویس‌های ایاب و ذهاب و خوابگاه‌ها بودند صادر کرد.

همچنین دکتر نظری از واحدهای صدور کارت دانشجویی نیز بازدید کرد و از نزدیک، ضمن گفتگو با دانشجویان، دستورات لازم را برای رفع برخی کمبودها و کاستی‌های مطرح شده توسط دانشجویان، صادر کرد.

چند روز پیش نیز در اولین روز حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، با حضور در دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان و استقبال از دانشجویان، از نزدیک بر روند فعالیت‌های مختلف پذیرش دانشجویان و اسکان دانشجویان غیربومی، نظارت میدانی کردند.

همچنین معاونان دانشگاه لرستان، به‌ویژه‌ی حوزه کاری معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان (خوابگاه، ایاب و ذهاب و سلف سرویس)، با حضور مستمر در جمع دانشجویان، نسبت به رفع برخی کمبودها و کاستی‌ها، دستورات لازم را صادر کردند.

در این راستا، تشکل‌های دانشجویی دانشگاه لرستان نیز به عنوان حلقه‌ی واسط بین دانشجویان و تیم مدیریتی دانشگاه لرستان با رویکرد مطالبه‌گری، کمبودها و کاستی‌ها را به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، منتقل می‌کنند.

گفتنی است در بازدید مذکور، رؤسای دانشکده‌ها و عباسی (مدیر حراست دانشگاه) نیز حضور داشتند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۱۷ - ۱۰:۲۸
۱۳۸۱ بازدید