اخبار

نشست هم‌افزایی برای اجرای کیفی برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

به منظور تقویت هم‌افزایی و هم‌گرایی بین بخش‌های مختلف کاری دانشگاه لرستان برای ارائه هرچه بهتر خدمات و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی، دانشجویی و... به دانشجویان متناسب با ماه مبارک رمضان، نشست مشترکی به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، ظهر روز سه‌شنبه، 16 فروردین‌ماه به صورت حضوری در محل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در این نشست، فرارسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت.

وی توضیح داد که باتوجه به اینکه فعالیت حضوری دانشگاه‌ها از تاریخ 14 فروردین‌ماه همزمان با ماه مبارک رمضان، شروع شده است بایستی فعالیت‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی و سایر فعالیت‌ها، مبتنی بر تقویت تعالیم دینی و توجه به مقتضیات ماه مبارک رمضان، با رویکرد دانشجومحوری برگزار شوند.

دکتر حاتمی‌کن‌کبود از مسجدمحوری در برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی و اجتماعی و دانشجویی، سخن گفت و بر اجرای هرچه بهتر و متنوع‌تر انواع برنامه‌های متناسب با ماه مبارک رمضان در خوابگاه‌های دانشجویی، تأکید کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان بر تقویت هماهنگی‌های کاری و رویکردهای فرابخشی در اجرای برنامه‌ها و گسترش همگرایی فرابخشی، تأکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، گفت:«براساس تعالیم دینی و آموزه‌های اسلامی، ما باید تلاش کنیم با تقویت فرهنگ شورایی، فعالیت‌های مختلف را با رویکرد شورایی و برمعیار شنیدن نظرات و دیدگاه‌های مختلف، پیش ببریم تا خروجی فعالیت‌ها، هرچه کیفی‌تر و اثرگذارتر شود».

در این نشست مشترک، دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و بر همگرایی و تقویت فعالیت‌های هماهنگ و منسجم در رابطه با انواع برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با خدمات‌دهی به دانشجویان، تأکید کردند.

همچنین متناسب با ایام ماه مبارک رمضان، این نکته مورد تصریح قرار گرفت که برنامه‌های ویژه‌ی مذهبی، فرهنگی و اجتماعی در سطح خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان با رویکرد اثرگذاری هرچه بیشتر، تهیه و اجرا شوند.

مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سایر مدیران حاضر در این نشست مشترک همچون مدیران گروه همکاری‌های علمی بین‌المللی دانشگاه لرستان (حوزه فعالیت دانشجویان غیرایرانی دانشگاه) نیز دیدگاه‌های خود را برای ارتقای هرچه بهتر و کیفی‌تر و اثرگذارتر برنامه‌های متنوع دانشجویی، مطرح کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۱۶ - ۱۴:۰۶
۹۳۱ بازدید