اخبار

پیام معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به‌مناسبت آغاز کلاس‌های حضوری، ماه مبارک رمضان و سال نو

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

به مناسبت آغاز آموزش حضوری دانشجویان، آغاز ماه مبارک رمضان و سال نو خورشیدی)، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، پیامی (بیانیه‌ای) صادر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام (بیانیه) معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

«فَانْظُرْ إِلى آثارِ رَحْمَتِ اللّهِ كَیْفَ یُحْیِ الْأَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها إِنَّ ذلِكَ لَمُحْیِ الْمَوْتى وَ هُوَ عَلى كُلِّ شَیْء قَدِیرٌ»(روم، ۵۰)

«پس با تأمل به آثار و نشانه‌های رحمت خداوند بنگر که چگونه زمین را پس از مرگش، زنده می‌سازد. هر آینه همو زنده کنند‌ه‌ی مردگان نیز هست و او بر هر چیزی تواناست».

درود بر درگاه دادار و دانای دادگر.

درود به پیشگاه پیامبران و پیشوایان آسمانی، به ویژه پیامبر بزرگ اسلام (ص).

ویژه‌تر، درود بر امام زمان (عج)، پیشوای زنده و باشنده در میان مردمان جهان.

پسان، درود پُر فروغ و شادباش و سور پرشور نوروز و سال نو ۱۴۰۱ به همۀ دانشجویان و اساتید و یاوران علمی در دانشگاه لرستان.

امید که سال پیش‌رو برای همگان پر از نیکی و نکوکاری باشد.

شعار و هدف امسال (تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین) که از سوی رهبر بزرگ و برجستۀ ایران پیشنهاد شده، خویشکاری را بر همکاران دانشگاهی سنگین نموده و بر این بنیاد، درنگ درخور و بی‌مانندی را برای جامعه دانشگاهی کشور فراهم کرده است.

از دیگر سوی، تصمیم مبارک برای از سرگیری آموزش به‌گونۀ حضوری از سوی رئیس‌جمهور محترم و تأکید وزیر گرامی عتف {علوم، تحقیقات و فناوری} و نیز شورای دانشگاه لرستان، فصل نوین و مَهینی برای کار و کنش دانشی، فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه‌ها پدید خواهد آورد.

از این روی، دانشجوی فرهیخته:

هزاران ستایش خدای را که باشکوه آمدنت در همزمان با جلوه‌گری بهار طبیعت و بهار قرآن، عبادت و بندگی، محیط دانش و ادب را صفای دوباره بخشیدی؛ خوش آمدی.

از شکیبائی ستودنی شما در روزگار گذشته و پیش رو و توجه به قوانین خانه دوم خودت، دانشگاه، از جمله مقررات آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، به‌ویژه مقررات مربوط به پوششِ برازنده‌ی فرزانگی‌ات سپاسگزاریم.

در پناه دادار دادگستر.

خدا با شماست.

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۱۳ - ۲۳:۲۳
۶۹۷ بازدید