اخبار

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان از کلاس‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در آستانه حضوری شدن کلاس‌ها

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان در آستانه‌ی حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه لرستان و بازگشایی خوابگاه‌ها، از کلاس‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز چهارشنبه، 10 فروردین‌ماه و در آستانه‌ی حضوری شدن کلاس‌ها و بازگشایی خوابگاه‌ها، میلاد شرفی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان از دانشگاه لرستان بازدید کرد تا به صورت میدانی، مراحل آماده‌سازی کلاس‌ها و خوابگاه‌ها از نظر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا، مورد بازدید و نظارت و ارزیابی میدانی قرار گیرد.

یکی از حوزه‌های کاری پدافند غیرعامل، موضوع عفونت‌های نوپدید (همچون کروناویروس) و تهدیدات زیستی است.

باتوجه به اینکه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا (کووید 19) اعلام کرده است از تاریخ 14 فروردین‌ماه 1401 دانشگاه‌ها و مدارس کشور به صورت حضوری فعالیت خواهند داشت با رویکرد پیش‌کنشگری، تدابیر لازم در دانشگاه لرستان برای اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی انجام شده است و مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، ضمن بازدید و نظارت میدانی و تأکید بر اجرای کامل تدابیر پیشگیرانه، از تیم مدیریتی دانشگاه لرستان به خاطر اقدامات انجام شده، تشکر کرد.

در این بازدید میدانی، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و معاونان دانشگاه لرستان حضور داشتند و توضیحات لازم درباره آمادگی دانشگاه لرستان برای حضوری شدن کلاس‌ها و بازگشایی خوابگاه‌ها را بیان کردند.

بازدید و نظارت میدانی مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری لرستان، بیش از یک ساعت طول کشید و نکات لازم در بازدید از کلاس‌ها و خوابگاه‌ها در زمینه‌ی پیشگیری و پیش‌کنشگری در رابطه با مدیریت بیماری «کروناویروس»، مطرح شد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان نیز در این بازدید تصریح کرد که با تلاش‌های شبانه‌روزی، همه بسترها و مقدمات کار برای حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه لرستان و بازگشایی خوابگاه‌ها، انجام شده است.

گفتنی است از تاریخ 14 فروردین‌ماه، کلاس‌های دانشگاه لرستان، حضوری خواهند شد و خوابگاه‌ها نیز بازگشایی می‌شوند.

همچنین باتوجه به آغاز ماه مبارک رمضان، توزیع سحری، افطار و شام نیز در محل خوابگاه‌های دانشجویی صورت خواهد گرفت.

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۱۰ - ۱۴:۴۸
۱۲۵۵ بازدید