اخبار

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان: تقاضای اسکان در خوابگاه‌ها از طریق سامانه گلستان انجام می‌شود

۱۴۰۱/۰۱/۰۸

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، گفت:«دانشجویان دانشگاه لرستان برای تقاضای اسکان در خوابگاه‌ها، بایستی به سامانه‌ی گلستان مراجعه کنند».

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر سیدحسام‌الدین حجازی در گفتگو با خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان تشریح کرد:«براساس تصمیمات اتخاذ شده، دانشجویان ارشد و دکترا به صورت مهمان در خوابگاه‌ها اسکان داده می‌شوند و دانشجویان کارشناسی می‌توانند اسکان دائم و یا اسکان به‌صورت مهمان را انتخاب کنند و هزینه اقامت در خوابگاه‌ها در صورت انتخاب اسکان به‌صورت مهمان، براساس روزهای اقامت محاسبه می‌شود».

دکتر حجازی، تصریح کرد:«دانشجویانی که متقاضی اسکان به‌صورت مهمان هستند بایستی روزهای حضور خود را به اطلاع مدیریت خوابگاه مربوطه برسانند تا مدیریت خوابگاه، از قبل بداند دانشجوی متقاضی اسکان مهمان، در چه روزهایی از هفته در خوابگاه، اسکان دارد».

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«همه‌ی برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضوری شدن کلاس‌های دانشگاه لرستان و بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی انجام شده است و نگرانی خاصی وجود ندارد».

وی بیان کرد:«باتوجه به اینکه زمان حضوری شدن کلاس‌ها یعنی 14 فروردین‌ماه 1401 همزمان با شروع ماه مبارک رمضان است توزیع غذای دانشجویی در نوبت‌های سحر و افطار در خوابگاه‌های دانشجویی، صورت خواهد گرفت».

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، اظهار داشت:«سامانه گلستان دانشگاه لرستان از تارنمای اصلی دانشگاه لرستان نیز قابل دسترسی است».

دکتر حجازی تشریح کرد:«برای مدیریت بیماری کرونا و رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی، یکی از شرایط پذیرش دانشجویان در خوابگاه‌ها، این است که دانشجو، هر سه مرحله‌‌ی واکسیناسیون را انجام داده باشد تا ان‌شاءالله بتوانیم به بهترین شکل ممکن، خوابگاه‌ها را بازگشایی کنیم».

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان بیان کرد:«نظارت‌های میدانی و منظم نیز از سوی مدیران و کارشناسان مجموعه‌ی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان صورت می‌گیرد و جای هیچ‌گونه نگرانی در بازگشایی خوابگاه‌ها نیست».

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سال نو و فرارسیدن ماه مبارک رمضان را به دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها، شادباش گفت و اظهار امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند در سال جدید، در همه ابعاد زندگی به‌ویژه زندگی دانشجویی، موفق باشند.

گفتنی است براساس تصمیمات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، از تاریخ 14 فروردین‌ماه 1401، دانشگاه‌ها و مدارس کشور به صورت حضوری، فعالیت خواهند داشت.

آدرس سامانه گلستان دانشگاه لرستان:‌

http://golestan.lu.ac.ir/home/Default.htm

گزارش تصویری

۱۴۰۱/۰۱/۰۸ - ۱۷:۵۷
۵۵۲۲ بازدید