اخبار

آخرین روز کاری سال 1400/ نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، تجلیل شدند

۱۴۰۰/۱۲/۲۹

در آخرین روز کاری سال 1400، نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، تجلیل شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، به پاس یک سال تلاش و زحمات نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده، از این نیروها، تجلیل کرد.

آیین تجلیل از نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، روز شنبه، 28 اسفندماه (آخرین روز کاری سال 1400)، برگزار شد.

دکتر سعید محمد‌زاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این آیین، ضمن شادباش به مناسبت فرارسیدن سال جدید و نوروز، گفت:«فعالیت‌های نیروهای بخش خدمات و فضای سبز، دارای اهمیت است و کوچک‌ترین خدمت، اگر به درستی انجام شود نزد خداوند متعال، از اجر دنیوی و اخروی بالایی، بهره‌مند است».

دکتر محمدزاده، توضیح داد:«از منظر دین اسلام، خدمت در هر سطحی، عبادت و قابل تقدیر است».

وی، ادامه داد:«از جمله اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، اهتمام به رفع مشکلات معیشتی اقشار ضعیف است و حضرت امام خمینی (ره)، خدمت‌رسانی به اقشار ضعیف را از اولویت‌ها دانسته‌اند و در سخنرانی‌های مختلف، این موضوع را مطرح کرده‌ و نسبت به آن، متذکر شده‌اند».

دکتر محمدزاده، تبیین کرد:«از جمله شاخص‌هایی که ادامه دهنده‌ی راه شهداست توجه به اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است».

سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، تأکید کرد:« از محورها و اولویت‌های کاری مدیران، بایستی، توجه کردن به اقشار آسیب‌پذیر باشد تا جامعه به سوی نهادینه‌شدن عدالت اجتماعی، نزدیک‌تر شود».

دکتر سعید محمدزاده، افزود:«صمیمیت و ارتباط مناسب درون سازمانی، موجب افزایش سرعت انجام امورات کاری دانشکده شده و به خاطر این روحیه وفاق، همدلی و هم‌افزایی، از نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده،‌ سپاس‌گزاری می‌کنم».

گفتنی است پیش از سخنرانی سرپرست دانشکده، حسین سهرابی، مدیر روابط عمومی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در سخنان کوتاهی، از نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده، به خاطر یک‌سال تلاش و زحمت صادقانه، قدردانی کرد.

در این آیین، تعداد 23 کارت هدیه بانکی، به نیروهای بخش خدمات و فضای سبز دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، به عنوان هدیه، اهداء شد.

اعتبار مالی مورد نیاز این کارت‌های هدیه بانکی، از راه مشارکت اعضای هیئت علمی و یاوران علمی (کارکنان) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، تهیه و تأمین شده است.

سال 1400 از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان «سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها»، نام‌گذاری شد.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۹ - ۰۸:۱۶
۱۲۶۷ بازدید