اخبار

نشست روحانیون دانشگاه‌های لرستان با نماینده ولی فقیه در استان با موضوع «جهاد تبیین» برگزار شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

روحانیون دانشگاه‌های لرستان با نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم‌آباد، دیدار کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگوی (نشست) روحانیون دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان با حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، با موضوع تقویت برنامه‌ریزی‌ها در سال آینده با موضوع جهاد تبیین، صورت گرفت.

موضوع اصلی این دیدار و گفتگو (نشست)، ارائه پیشنهادات برای موفقیت هرچه بیشتر در سال آینده برای مفهوم جهاد تبیین در سطح دانشگاه‌های استان بود.

حاضران در این نشست، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را برای ارتقای فعالیت‌ها در راستای جهاد تبیین (در سطح دانشگاه‌های استان) بیان کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و دانشگاه لرستان و تعداد دیگری از روحانیون دانشگاه لرستان نیز در این دیدار حضور داشتند.

در جهاد تبیین، منطق اثرگذار و استدلال و همچنین استفاده از روش‌های خلاقانه‌ی رسانه‌ای، فرهنگی، اجتماعی و هنری برای تبیین و تشریح ارزش‌های اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران، سبک زندگی ایرانی، اسلامی و... اهمیت فراوانی دارد.

به‌ویژه با گسترش فضای مجازی، جهاد تبیین، جایگاه بسیار مهمی در فعالیت‌های تبلیغی، اطلاع‌رسانی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، دانشگاهی و ... دارد.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۱۸:۱۲
۶۶۳ بازدید