اخبار

مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان خبر داد: محاسبه مانده پژوهانه‌ 1400 و پژوهانه 1401 اعضای هیئت علمی و مشاهده در سامانه گلستان قبل از آغاز سال جدید

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

مانده پژوهانه 1400 و پژوهانه 1401 اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان، قبل از آغاز سال جدید محاسبه شده و اعضای هیئت علمی می‌توانند پژوهانه‌ها را در سامانه گلستان، مشاهده کنند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر حسین حاتمی، مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان با اعلام این خبر، در گفتگو با خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، گفت:«با تلاش کارشناسان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، مانده پژوهانه اعضای هیئت علمی برای سال 1400 محاسبه شد و در سامانه گلستان قرار گرفت».

دکتر حاتمی توضیح داد که اعتبارهای تخصیص‌یافته و «مانده گرنت» در سال‌های گذشته در فصل بهار اعلام می‌شد که با تلاش کارشناسان معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، موفق شدیم قبل از آغاز سال جدید برای اطلاع سریعتر اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان، این اطلاعات را در سامانه گلستان، قرار بدهیم.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان، توضیح داد:«همچنین با هماهنگی با شرکت مرتبط با سامانه گلستان، از این به بعد، اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان می‌توانند پژوهانه خود را به‌صورت مستقل از دو روش ذکر شده در فایل پیوست (پایین همین صفحه) مشاهده کنند».

وی تصریح کرد که برای سال آینده با همکاری شرکت سامانه گلستان برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا همه درخواست «هزینه‌کرد گرنت» و تشویقی از سامانه گلستان انجام شود و «پژوهانه اساتید» به‌صورت خودکار، کسر شود و هر زمان اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه لرستان مایل بودند بتوانند پژوهانه به‌روزرسانی شده خود را مشاهده کنند و همچنین از حضور فیزیکی برای پیگیری فرم‌های پژوهانه و استفاده از فرم‌های حقیقی با مهر و امضاهای متعدد، پرهیز شود».

مدیر امور پژوهشی دانشگاه لرستان تشریح کرد که همچنین، عدم مراجعات حضوری و ارتقای خدمات به‌صورت الکترونیکی و از نوع کیفی، بخشی از راهبردها در راستای مفهوم دولت الکترونیک است که تلاش کرده‌‌ایم در این رابطه نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود.

لطفاً برای مشاهده راهنما و اطلاعات بیشتر بر روی فایل پیوست (پایین همین صفحه) کلیک کنید:

دانلود فایل ضمیمه
راهنمای پژوهانه
اندازه فایل : 353.6 KB
گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۶ - ۰۸:۵۳
۷۵۷ بازدید