اخبار

بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان در محکومیت جنایت اخیر رژیم آل‌سعود

۱۴۰۰/۱۲/۲۵

کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان در بیانیه‌ای، جنایت اخیر رژیم ظالم و ستمگر آل سعود (عربستان سعودی) در اعدام 81 نفر انسان بی‌گناه از جمله اعدام بیش از 40 نفر از شیعیان مظلوم را محکوم کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن بیانیه کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ (شعراء، 227)

رژیم استبدادی و وابسته آل سعود در ادامه رفتارهای ضدانسانی خود، تعداد 81 انسان بی‌گناه از جمله بیش از 40 نفر از شیعیان مظلوم این کشور و تعدادی از مبارزان یمنی را در یک روز به وحشیانه‌ترین شکل ممکن، به شهادت رساند.

بدیهی است که این اقدام مصداق بارز نقض آشکار حقوق بشر و در تقابل با تعالیم دین رهایی‌بخش اسلام بوده و قلب هر انسان آزاده‌ای را اندوهگین می‌کند.

اکنون که اکثر رسانه‌های غربی در حال انعکاس افراطی جنگ روسیه علیه اوکراین هستند، شایسته نیست حکومتی دیکتاتوری با قصاوت هرچه تمام‌تر، این چنین جنایتی هولناک را در سکوت مجامع مدعی حقوق بشر بر علیه عده‌ایی از آزادگان مظلوم بدون رسانه، اعمال نماید.

کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان با دلی اندوهگین و با مشتی گره کرده، ضمن محکوم کردن این جنایت، خود را صدای رسای عدالت‌خواهی این مظلومان دانسته و اعلام می‌دارد اساتید بسیجی این دانشگاه آمادگی دارند از ظرفیت‌های خود برای حمایت از جبهه‌ی مقابله با ظلم آل سعود، استفاده نمایند.

کانون بسیج اساتید دانشگاه لرستان

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۵ - ۰۸:۱۲
۵۵۶ بازدید