اخبار

نشست سازمان بسیج اساتید و بررسی برنامه‌های آینده

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

نشست سازمان بسیج اساتید استان لرستان با حضور دکتر علی نظری، رئیس این سازمان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این نشست، روز یکشنبه، 22 اسفندماه برگزار شد.

در این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، سازمان بسیج اساتید و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری را عضو یک خانواده دانست که هدف نهایی این خانواده، کمک کردن به ارتقای شاخص‌های دانشگاه لرستان در جهت حرکت در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی است.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در این نشست، فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت مقام شامخ شهیدان والامقام را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد بتوانیم در هر جایگاهی، ادامه دهنده‌ی راه شهیدان باشیم.

رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تصریح کرد:«امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون جانفشانی‌های شهداست».

وی، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و خانواده‌های ایثارگران را یک وظیفه مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی دانست.

گفتنی است در این نشست، برنامه‌های سال آینده‌ی سازمان بسیج اساتید استان لرستان مورد بحث و تبادل دیدگاه قرار گرفت با این هدف که کیفیت روش‌های کار، ارتقاء پیدا کند.

سرهنگ پاسدار ویسکرمی، جانشین سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز در این نشست، بر افزایش هماهنگی‌ها و انسجام درون سازمانی در جهت ارتقای فعالیت‌های سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تأکید کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۰۴
۸۵۹ بازدید