اخبار

تقدیر معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از جمعی از نیروهای خدماتی سراهای دانشجویی

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، همزمان با زورهای پایانی سال از نیروهای زن خدماتی سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، تقدیر کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 22 اسفندماه، در محل اتاق کار معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، این تقدیر، صورت گرفت.

همچنین علی زارعی، مدیر امور دانشجویی و علی بیرانوند، مدیر اداره سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) دانشگاه لرستان نیز در این آیین تقدیر حضور داشتند.

دکتر حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان در سخنانی، فرارسیدن 22 اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد:«دانشگاه از جمله نهادهای فرهنگ‌ساز است که همگی رسالت داریم فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش به نسل جوان و دانشجو، منتقل کنیم».

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان توضیح داد که امورات خدمات سراهای دانشجویی (خوابگاه‌ها) از جمله فعالیت‌های سخت به‌ویژه برای زنان است که رسالت شرعی، اخلاقی و انسانی خود دانستیم از نیروهای خدماتی زن سراهای دانشجویی دانشگاه لرستان، قدردانی کنیم.

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، تشریح کرد:«خوشبختانه در ماه‌های اخیر، اقدام بسیار خوب و زیرساختی در مسیر بهسازی و نوسازی کامل سراهای دانشجویی و سالن‌های ورزشی دانشجویی دانشگاه لرستان انجام شده است که از طرف خودم، از همه نیروهای زحمت‌کش زیرمجموعه‌های معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، قدردانی می‌کنم».

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، پیشاپیش، فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی را به همه دانشگاهیان دانشگاه لرستان، شادباش گفت.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۲ - ۱۶:۲۳
۹۵۶ بازدید