اخبار

دعوت از دانشگاهیان برای شرکت در طرح ختم قرآن کریم

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

نهضت قرآنی دانشگاهی (طرح ختم قرآن کریم در 120 روز) برگزار می‌شود.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر فاطمه احمدی، مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار اداره روابط عمومی دانشگاه گفت:«این نهضت شامل دوره پنجم طرح ختم قرآن کریم در 120 روز با رویکرد مهدویت و آیات مهدوی است».

دکتر احمدی توضیح داد نهضت قرآنی، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان و کمیته دانشگاهیان کنگره ملی بزرگداشت 6544 شهید استان لرستان، برگزار می‌شود.

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، افزود:«روز جمعه 27 اسفندماه همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ولیعصر (عج)، آغاز دوره پنجم طرح ختم قرآن کریم خواهد بود».

وی تشریح کرد که به فضل الهی، دوره پنجم طرح ختم گروهی قرآن کریم به نیت سلامتی حضرت ولیعصر (عج) و تعجیل در فرج ایشان خواهد بود تا جهان، با ظهور منجی عالم بشریت، سراسر، عدالت و معنویت شود.

دکتر فاطمه احمدی، توضیح داد:« ختم گروهی قرآن کریم به نیابت از همه بزرگان دینی و شهیدان سرافراز اسلام از ابتدا تاکنون، به‌ویژه 6544 شهید استان لرستان و همه درگذشتگان شرکت‌کنندگان، خواهد بود و از دانشگاهیان دانشگاه لرستان دعوت می‌کنم در این نهضت قرآنی شرکت نمایند».

وی بیان کرد تا روز 25 اسفندماه عضوگیری در گروه واتساپی از علاقه‌مندان انجام می‌شود و سپس با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد 120 حزب قرآن کریم در بین اعضای گروه، بارگذاری شده و طرح دسته‌جمعی و گروهی ختم قرآن کریم از تاریخ 27 اسفندماه، آغاز می‌شود (توضیحات کامل‌تر در گروه واتساپی).

دکتر احمدی، بیان کرد:«در طرح مذکور، هر روز، یک ختم کامل گروهی قرآن کریم صورت می‌گیرد و مدت اجرای طرح 120 روز است».

مدیر برنامه‌ریزی فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، توضیح داد که خانواده‌های دانشگاهیان استان لرستان نیز می‌توانند در این طرح قرآنی شرکت کنند؛ زیرا تلاش حوزه کاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، این است که خانواده‌ها نیز در برنامه‌های متنوع، حضور و مشارکت داشته باشند.

دکتر فاطمه احمدی، لینک عضویت دانشگاهیان استان لرستان در گروه واتساپی نهضت قرآنی (ختم گروهی قرآن کریم) را به این شرح اعلام کرد:

https://chat.whatsapp.com/CDKjxtioQ77krl5xhQnB

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۱:۴۶
۹۷۹ بازدید