اخبار

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و سازمان حفاظت محیط زیست استان، همکاری‌های دوجانبه را گسترش می‌دهند

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان، همکاری‌های دوجانبه‌ی خود را گسترش می‌دهند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، نشست مشترک دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر علی سالاروند، سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان برگزار شد دو طرف بر گسترش همکاری‌های دوجانبه و انعقاد تفاهم‌نامه مشترک، تأکید کردند.

از جمله تصمیمات این نشست مشترک، آن بود که باتوجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالای آزمایشگاهی در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، سازمان حفاظت محیط‌زیست استان از آزمایشگاه‌های این دانشکده به عنوان آزمایشگاه معتمد سازمان استفاده کند و همچنین اعضای هیئت علمی دانشکده متناسب با موضوعات جلسات تخصصی، دعوت شوند در نشست‌های اداره کل محیط زیست استان لرستان حضور و مشارکت داشته باشند.

دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این نشست گفت:«دانشکده دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف علمی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی با تجهیزات سطح بالاست و باید با گسترش همکاری‌های دوجانبه، کوشش کنیم مشکلات و چالش‌های حوزه محیط‌زیست استان با راهکارهای علمی و کاربردی رفع شوند».

دکتر علی سالاروند، سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست استان لرستان نیز با رویکرد مسئله‌محوری، خواستار این شد که تفاهم‌نامه‌ مشترک بین دانشگاه لرستان و سازمان حفاظت محیط‌زیست استان لرستان با این هدف که بتوانیم مشکلات و چالش‌های استان در حوزه محیط‌زیست را با راهکارهای علمی، عملیاتی و کاربردی رفع کنیم منعقد شود.

گفتنی است در این نشست مشترک، دکتر فرهاد نظریان، معاون پژوهشی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و برخی مدیران گروه‌های آموزشی این دانشکده نیز حضور داشتند و نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را در رابطه با تقویت همکاری‌های دوجانبه، بیان کردند.

همچنین، سرپرست اداره کل حفاظت محیط‌زیست استان لرستان و هیئت همراه، از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی و آزمایشگاه‌های این دانشکده، بازدید کردند تا از نزدیک با ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشکده، آشنا شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۱۹ - ۱۰:۳۱
۸۱۱ بازدید