اخبار

تهیه کیک دانشجویی جشن تولد به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و سالروز ولادت حضرت امام حسین (ع)

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه، کیک جشن تولد امام حسین (ع) را تهیه کرده و در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان، در یک نشست صمیمی، آنرا بین حاضران در نشست، توزیع کردند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز سه‌ّشنبه، با حضور جمعی از دانشجویان دختر دانشگاه لرستان، سرپرست دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، این نشست صمیمی به مناسبت بزرگداشت اعیاد شعبانیه برگزار شد.

دانشجویان دختر حاضر در این نشست بیان کردند که به علت ارادت فراوانی که به حضرت امام حسین (ع) دارند این کیک جشن تولد، ویژه ولادت حضرت امام حسین (ع) را تهیه کرده‌اند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان (رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان) و دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از این اقدام دانشجویان دختر، تقدیر کردند.

سرپرست دانشگاه لرستان در سخنان کوتاهی ضمن خوش‌آمدگویی به دانشجویان دختر و تحسین این اقدام، بر این نکته تصریح کرد که رسالت نهاد دانشگاه به عنوان یک نهاد مبداء تحولات، این است که همواره تعالیم دینی و مذهبی را آموزش داده و ترویج کند.

دکتر نظری، فرارسیدن سه روز بزرگ و مقدس، ولادت بزرگ سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (ع)، علمدار کربلا و حضرت امام زین‌العابدین (ع) را به حاضران در نشست تبریک گفت.

همچنین وی، فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را گرامی داشت و تصریح کرد که تکریم خانواده‌های معظم شهیدان والامقام، جانبازان سرافراز و ایثارگران از رسالت‌های مهمی است که هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۱۷ - ۲۰:۵۱
۱۴۲۱ بازدید