اخبار

حضور در دفتر سازمان بسیج اساتید و تبریک روز پاسدار

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و سرپرست دانشگاه لرستان همزمان با روز پاسدار با حضور در دفتر سازمان بسیج اساتید، این روز را تبریک گفتند.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، روز یکشنبه، 15 اسفندماه (سوم شعبان) همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، حجت‌الاسلام و المسملین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان و هیئت همراه دانشگاهی، در اتاق محل فعالیت سازمان بسیج اساتید واقع در ساختمان دانشکده‌ مدیریت و اقتصاد (دانشکده ادبیات و علوم انسانی) حضور یافتند و روز پاسدار را به مدیران و کارشناسان سازمان بسیج اساتید تبریک گفتند.

در این آیین، بر این نکته تأکید شد که پاسدار بودن، یک افتخار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و الگوی رفتار پاسداران، سبک زندگی حضرت امام حسین (ع) است که در راه دفاع از دین، به شهادت رسیدند.

همچنین بر تکریم خانواده‌های معظم شهدای پاسدار به عنوان یک رسالت همیشگی، تأکید شد.

در این دیدار، سرهنگ پاسدار ویسکرمی، جانشین سازمان بسیج اساتید استان لرستان، نکاتی را درباره‌ی فرهنگ پاسداری که همان فرهنگ ایثار و شهادت در راه حق است بیان کرد.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۰
۹۶۴ بازدید