اخبار

افتتاح دفتر دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، دفتر دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه لرستان در دانشگاه لرستان (ساختمان دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان) افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز شنبه، 14 اسفندماه، این دفتر، افتتاح شد.

حجت‌السلام و المسلمین هادی گراوند، دبیر استانی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه استان لرستان، دکتر مسعود طاهری‌نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان و دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان نیز در این آیین حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین گراوند، دبیر استانی وحدت حوزه و دانشگاه (استان لرستان)، از دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان به خاطر پیگیری برای اختصاص دادن یک مکان در دانشگاه لرستان برای فعالیت دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه (استان لرستان)، تشکر کردند و این اقدام را در راستای تقویت وحدت حوزه و دانشگاه دانستند.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در این آیین توضیح داد که استان لرستان از جمله اولین استان‌هایی بوده است که فعالیت دبیرخانه حوزه و دانشگاه در آن با انسجام شروع شده است و جای خرسندی است که امروز شاهد افتتاح یک مکان (اتاق) برای این فعالیت در دانشگاه لرستان که دانشگاه مادر در استان لرستان است هستیم.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز در این آیین تشریح کرد که بایستی از ظرفیت اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان به‌ویژه اعضای جوان هیئت علمی، برای فعالیت هرچه بیشتر در دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

دکتر نظری، تشریح کرد:

«رسالت پیامبران و انبیاء، تعلیم و تربیت انسان در همه ابعاد است؛ کارکرد دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه نیز در این راستاست و همه باید تلاش کنیم فعالیت‌ها‌ی دبیرخانه وحدت حوزه و دانشگاه، تقویت شوند و ارتقاء پیدا کنند».

دکتر مسعود طاهری‌نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان نیز در این آیین، اعلام کرد که دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه لرستان، این آمادگی را دارد که براساس استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف دانشکده مدیریت و اقتصاد، فعالیت‌های مشترک حوزه و دانشگاه و همکاری‌های دوجانبه بین حوزه و دانشگاه در قالب فعالیت‌های دبیرخانه، تقویت شوند.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۱۴ - ۰۹:۵۲
۹۳۸ بازدید