اخبار

دیدار سرپرست دانشگاه لرستان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) لرستان

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در راستای تقویت تلاش‌ها برای ارتباطات و همکاری‌های کاربردی و پروژه‌محور برون‌ دانشگاهی با دکتر حامد ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این دیدار و گفتگو، روز یکشنبه، هشتم اسفندماه در محل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان برگزار شد و هر دو طرف بر گسترش ارتباطات، تعاملات و همکاری‌های دوجانبه، تأکید کردند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این دیدار، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشگاه لرستان را توضیح داد و خواستار این شد که با رویکرد حل‌المسائلی، همکاری‌های دوجانبه گسترش یابند.

دکتر نظری توضیح داد که نهاد دانشگاه و سازمان‌ها و نهادهای اجرایی، عمومی و خصوصی باید ارتباطات و همکاری‌های خود را گسترش بدهند و به همدیگر کمک کنند تا مشکلات و معضلات استان لرستان، کاهش یابند.

وی تصریح کرد:«دانشگاه موفق دانشگاهی است که بتواند برای رفع مشکلات جامعه راهکارهای علمی و عملیاتی ارائه کند».

دکتر حامد ویسکرمی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در این دیدار ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به‌عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، از گسترش همکاری‌ها در قالب این چارچوب که سرمایه‌گذاران و بهره‌برداران طرح‌ها و پروژه‌ها با بسترسازی دولت، به‌صورت عمده، خصوصی و مردمی باشند استقبال کرد و توضیح داد که رویکرد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، حمایت از طرح‌هایی است که دولت بسترسازی لازم برای جذب سرمایه‌گذاری و فعالیت سرمایه‌گذار انجام دهد و اشتغالزایی پایدار اثرگذار داشته باشند و بهره‌بردار منتفع نیز مردم باشند.

گفتنی است در این دیدار، دکتر مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر حسین حاتمی، مدیریت امور پژوهشی دانشگاه لرستان، میثاق حیدری، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان در امور یاوران علمی و رئیس اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، برخی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و دکتر اشکان بنان، معاون مدیریت امور پژوهشی دانشگاه لرستان حضور داشتند و هر کدام با تأکید بر بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلف دانشگاه لرستان برای انجام پژوره‌های مشترک کاربردی، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را مطرح کردند.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۰۸ - ۲۱:۵۹
۱۳۴۸ بازدید