اخبار

اهمیت آموزش در ارتقای کیفیت منابع انسانی

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان آموزشی دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این کارگاه برای به‌روزرسانی آموزش‌ها با تأکید بر فعالیت‌های الکترونیکی حوزه‌ی آموزش که بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آموزشی برای خدمات‌دهی مطلوب و کیفی به دانشجویان است برگزار شد.

این سلسله کارگاه‌ها توسط مدیریت بودجه، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه لرستان برگزار می‌شوند.

دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در گارگاه آموزشی مذکور که روز شنبه، هفتم اسفندماه در سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان حضور یافت و در سخنانی بر اهمیت آموزش‌ها در ارتقای سطح مهارت‌های شغلی نیروهای انسانی سازمانی (دانشگاه لرستان) تأکید کرد.

دکتر علیزاده، تشریح کرد:

«اهمیت فعالیت کارشناسان آموزشی دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان، بسیار بالاست؛ زیرا بخش عمده‌ای از فعالیت‌های آموزشی دانشجویان را خدمات‌دهی می‌کنند. به همین علت، جایگاه کارشناسان آموزشی دانشکده‌ها بایستی ارتقاء پیدا کند».

وی توضیح داد:

«براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، کارشناسان مسئول آموزش دانشکده‌ها به عنوان کارشناسان مسئول پژوهش و فناوری، مطرح خواهند شد؛ همچنین دانشکده‌ها بایستی به تعداد کافی و متناسب با میزان کار و فعالیت، اداره‌های کافی درون سازمانی نیز داشته باشند».

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان افزود:

«اهمیت آموزش در ارتقای کیفیت شغلی نیروی انسانی، بسیار مهم است؛ یکی از برنامه‌ها و اولویت‌های کاری حوزه‌های پشتیبانی و اداری، تقویت آموزش‌های نیروی انسانی در بخش‌های مختلف و به‌روزرسانی آموزش‌های شغلی و حرفه‌‌ای است».

دکتر محمد علیزاده، بیان کرد:

«هرچقدر به آموزش‌های حرفه‌ای و شغلی، بهاء بدهیم در مسیر افزایش بهره‌وری و راندمان کاری، حرکت کرده‌ایم و این یکی از موضوعات مهم در راستای کارایی و کارآمدی است».

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۰۷ - ۱۱:۱۱
۱۱۳۸ بازدید