اخبار

همکاری‌های دوجانبه دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و سازمان جهاد کشاورزی استان

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با مهندس «سیدعماد شاهرخی»، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، دیدار و گفتگو کرد و بر گسترش همکاری‌های مشترک دوجانبه، تأکید شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این دیدار و گفتگو، روز پنجشنبه، پنجم اسفندماه، انجام شد و دو طرف بر انعقاد تفاهم‌نامه‌ی مشترک بین دانشگاه لرستان و سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان و گسترش همکاری‌های دوجانبه، تأکید کردند.

در این دیدار، دکتر محمدزاده، انتصاب مهندس سیدعماد شاهرخی به عنوان سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان را به وی، تبریک گفت.

دکتر محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این دیدار، توضیح داد:«دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مختلفی است؛ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی در همه ظرفیت‌های اجرایی حوزه جهاد کشاورزی باتوجه به دارا بودن نیروهای انسانی متخصص و باتجربه، فضای مناسب و تجهیزات آزمایشگاهی با تکنولوژی بالا، ورود نموده است.

همچنین در حوزه‌های مختلف کشاورزی، زمینه‌های علمی و کاربردی مناسبی وجود دارد که در حال استفاده است و این آمادگی وجود دارد تا از همه ظرفیت‌های دانشکده برای تولید علم به‌روز، اشتغال، افزایش بهره‌وری و به‌روزرسانی خدمات کشاورزی،دامپروری و منابع طبیعی، استفاده شود. به پایان سال نزدیک می‌شویم؛ هفته منابع طبیعی نیز در پیش است و انتظار داریم سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، همکاری لازم و پیوسته را با دانشگاه لرستان درباره‌ی کاشت نهال،آبیاری و تجهیزات کشاورزی داشته باشد».

تفاهم‌نامه‌ی مشترک برای رفع چالش‌ها و مشکلات

در این دیدار، سیدعماد شاهرخی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، گفت:«سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان، این آمادگی را دارد که در همه زمینه‌های کاری مشترک با دانشگاه لرستان، همکاری داشته باشد و در این راستا، آماده‌ی انعقاد تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک هستیم.

برای گسترش همکاری‌های مشترک می‌بایست با استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، کارگروه‌ها و کمیته‌های فنی مشترک تشکیل شود تا همکاری‌های دوجانبه به صورت پایدار و عملیاتی، محقق شود.

همچنین براساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ی مشترک می‌بایست تلاش کنیم چالش‌ها و مشکلات حوزه کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان را با رویکردهای دانشگاهی، علمی و کاربردی، رفع کنیم».

گفتنی است در این دیدار، دکتر محمدرضا راجی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان و دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق (مدیریت سبز دانشگاه لرستان) نیز حضور داشتند و دیدگاه‌های خود را درباره گسترش همکاری‌های دوجانبه بیان کردند.

چند روز پیش نیز برخی مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان از بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان بازدید کردند با این هدف که همکاری‌های مشترک برای ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاه لرستان، ارتقاء یابد.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۲۱:۳۵
۹۷۹ بازدید