اخبار

جلسه شورای پژوهشی دانشگاه لرستان و تأکید بر پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

جلسه شورای پژوهشی دانشگاه لرستان با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان و دکتر اسماعیل رک‌رک، سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، برگزار شد.

در این جلسه که صبح روز شنبه، 23 بهمن‌ماه در سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد اعضای حاضر در جلسه، درباره طرح‌های مختلف پژوهشی اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان که در جلسه مطرح شدند، بحث و گفتگو کردند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در این جلسه خطاب به اعضای شورای پژوهشی دانشگاه لرستان تصریح کرد:

1_ طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی بایستی هرچه بیشتر و هرچه کیفی‌تر نسبت به گذشته با رویکرد توجه به نظام مسائل و مشکلات استان لرستان و کوشش برای ارائه راهکارهای علمی در جهت کاهش مشکلات استان، تهیه شوند.

2_ اگر در مواقعی نیاز است برخی مواد آیین‌نامه‌های پژوهشی و تحقیقاتی دانشگاه لرستان در جهت تقویت ارتباطات کاربردی برون دانشگاهی اصلاح شوند این کار بایستی صورت بگیرد تا ارتباط بین نظام دانشگاهی با صنعت، بخش‌های دولتی و سایر بخش‌های جامعه با رویکرد مسئله‌محوری، گسترش یابد.

3_ شورای پژوهشی دانشگاه لرستان یک شورای مهم در بخش تقویت پژوهش‌ها و تحقیقات کاربردی است و همواره جایگاه این شورا به عنوان یک شورای کاملاً تخصصی بایستی تقویت شود.

گفتنی است مدیریت امور پژوهشی دانشگاه لرستان برعهده دکتر حسین حاتمی است که در این جلسه حضور داشت.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۱/۲۳ - ۱۶:۱۳
۵۲۸ بازدید