اخبار

پیگیری برای هم‌افزایی فرهنگی و اجتماعی بین‌دانشگاهی در استان

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

نشست مشترک سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان برگزار شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و سایر مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در این نشست که سه‌شنبه، ۱۹ بهمن‌ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان (پردیس کمالوند) برگزار شد حضور داشتند.

دکتر مردانی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان است که در این نشست مشترک، بر گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی، تأکید کرد.

رویکرد دکتر حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در این نشست‌ها، آن است که هم‌افزایی و همگرایی بین دو دانشگاه لرستان و علوم پزشکی لرستان در رابطه با برگزاری برنامه‌های مشترک فرهنگی و اجتماعی و مناسبتی، گسترش یابد.

همچنین دانشگاه لرستان و دانشگاه علوم پزشکی استان لرستان، بتوانند در بخش‌های فرهنگی و اجتماعی از تجربیات و نظرات همدیگر استفاده کرده تا ماهیت برنامه‌های مختلف و متنوع فرهنگی و اجتماعی هر دو دانشگاه با رویکرد تقویت فعالیت‌های هماهنگ و مشترک، ارتقاء پیدا کند.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، نشست‌ها و جلسات مشترک بین‌دانشگاهی، به صورت منظم برگزار خواهند شد تا کیفیت برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی نظام دانشگاهی استان لرستان، ارتقاء یابد.

همچنین،‌ سیاست کاری و تأکیدات مدیریتی دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تقویت و گسترش ارتباطات و تعاملات بین دانشگاهی در استان است تا بتوان براساس استفاده از تجربیات و نظرات همدیگر و به اشتراک گذاشتن دیدگاه‌های مختلف در اجرای برنامه‌های گوناگون، با کیفیت هرچه بیشتر، پیش رفت.

رویکرد کاری شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان لرستان، گسترش همکاری‌های بین‌دانشگاهی و تقویت هماهنگی‌ها و هم‌افزایی‌ها درباره برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و مناسبتی است.

گزارش تصویری

۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۲۱:۲۴
۴۴۲ بازدید