اخبار

افتتاح جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با حضور سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید لرستان

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

 

 

با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، اولین جشنواره و نمایشگاه فجر (ویژه‌ی توانمندی‌های دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان) همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر، افتتاح شد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، این افتتاح، روز دوشنبه، 18 بهمن‌ماه در محل دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان صورت گرفت و دکتر علی نظری، از بخش‌های مختلف نمایشگاه متعلق به جشنواره فجر دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان، بازدید کرد.

دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز در این بازدید حضور داشت. 

در این بازدید، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، ضمن گفتگو با غرفه‌داران نمایشگاه که براساس توانمندی‌های دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان، تهیه و چیدمان شده بودند بر حمایت هرچه بیشتر و اثرگذارتر از تولیدات داخلی استان و توانمندی‌های دانشجویی داخل استان، تأکید کرد.

دکتر سیدنجم‌الدین الماسی، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان و رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان به عنوان سخنران این جشنواره، نکاتی را بیان کرد:

1_ هدف از برگزاری این جشنواره که دارای نمایشگاه است نمایش دستاوردهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان در ایام‌الله دهه مبارک فجر است که البته تلاش ما این است که این نمایشگاه بعد از ایام دهه مبارک فجر در سال‌های آتی نیز تداوم داشته باشد.

2_ دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان دستاورهای خود را به نمایش می‌گذارند تا هرچه بیشتر بتوانیم از دانشجویان توانمند حمایت کنیم.  

3_ جایگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای یک جایگاه بسیار مهم در زمینه مهارت‌افزایی است.

4_ با تقویت مهارت‌افزایی در جامعه می‌توان کارآفرینی و اشتغالزایی را در سطح استان لرستان ارتقاء و گسترش داد.  

5_ دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان بایستی بیشتر از گذشته به دانش‌آموزان و دانشجویان معرفی شود؛ به‌ویژه در بحث مهارت‌افزایی، کارکرد دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان لرستان یک کارکرد مهم است.  



۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۰۰:۰۰
۴۶۰ بازدید