اخبار

پیام مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و دانشگاه لرستان، در پیامی، ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، نماد غلبه اراده پولادین ملتی است که با دست‌های خالی و عزمی راسخ، کاخ‌های پر زر و زیور رژیم طاغوت و سرسپردگی شاه ایران در برابر بیگانگان را برنتابید و با مشت‌های گره کرده تا ثبت پیروزی انقلاب بر جریده تاریخ، ایستادگی کرد.

دهه فجر فرصت بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و اینکه چه بودیم و چه می‌کردیم و چه می‌خواستیم و اکنون کجاییم و چه می‌کنیم.

کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بزرگی است؛ اتفاقی که باعث سربلندی ملت بزرگ ایران شد و امروز، انقلاب اسلامی ایران به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را تحت تأثیر خود قرار داده و ملت‌های آزادی‌خواه از این انقلاب بی‌نظیر، الهام می‌گیرند.

در آغاز ایام‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و مردم شریف و همیشه در صحنه‌ی میهن عزیزمان، تبریک و شادباش می‌گویم و از خدای سبحان، توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را مسئلت داریم.

حبیب حاتمی‌کن‌کبود

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان

 


۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۰:۰۰
۵۱۰ بازدید