اخبار

بازدید میدانی با هدف برنامه‌ریزی برای ارتقای شاخص‌های کاری

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان با هدف بررسی میدانی بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در جهت تلاش برای ارتقای شاخص‌های مدیریت سبز، بهره‌وری مزارع مختلف و ارتقای راندمان کاری، از بخش‌های مختلف زراعتی، باغی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده بازدید کرد.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، در این بازدید که عصر روز تعطیل جمعه، 15 بهمن‌ماه صورت گرفت دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دکتر مهدی سلیمانی‌مطلق، سرپرست مدیریت سبز دانشگاه لرستان، معاونان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، مدیریت عمرانی دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده حضور داشتند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، مزارع مختلف تولیدی، تحقیقاتی، زراعی، باغی و آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان را مورد بازدید میدانی کامل قرار داد و این بازدید بیش از دو ساعت، تداوم داشت.

 دکتر نظری با اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان که در این بازدید حضور داشتند در راستای ارتقای بهره‌وری و راندمان کاری و ارتقای شاخص‌های مختلف مرتبط با موضوعات مدیریت سبز، گفتگو کرد و پیشنهادات مختلف را شنید.   

همچنین در این بازدید مدیریت و متخصصان مدیریت ارتباط با جامعه و کارآفرینی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند و درباره گسترش ارتباطات و تعاملات بین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با سایر بخش‌های دولتی و خصوصی استان لرستان در جهت تحول‌گرایی در کشاورزی استان، توصیه‌ها و دیدگاه‌های تخصصی خود را مطرح کردند.

در این بازدید نکاتی مورد بحث،‌تبادل نظر و تأکید قرار گرفت؛ از جمله:

1ـ پیشنهادات مختلف و متنوع مطرح شده بایستی برمبنای تهیه طرح‌های مشخص مسئله‌محور، علمی و کاربردی،‌ مکتوب و مدون، تهیه و ارائه شوند تا بتوانیم از همه ظرفیت‌های مختلف قانونی برای پیگیری اجرایی شدن آنها استفاده کنیم.

2ـ هماهنگی‌های بین مدیریت سبز دانشگاه لرستان و پژوهشگران و متخصصان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه در جهت ارتقای شاخص‌های ذیل مفهوم «دانشگاه سبز»، گسترش یابد و انسجام‌بین بخشی، بیشتر شود.

3ـ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های انسانی مختلفی است که در راستای توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های بخش کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان، بایستی ارتباطات برون دانشگاهی را گسترش داد.

اینگونه ارتباطات و همکاری‌ها می‌بایست برای هر دو طرف یعنی دانشگاه و طرف مورد قرارداد، آورده‌ داشته باشد.

گفتنی است در این بازدید، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، در هر قسمت از بازدید، توضیحات کامل مرتبط با موضوع بازدید را ارائه کرد.


 


۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۰:۰۰
۵۸۳ بازدید