اخبار

پیام سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان به مناسبت دهه مبارک فجر

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

 

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در پیامی، فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، متن پیام دکتر علی نظری به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

«والفجر؛ و لیالٍ عشر»  

دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخ‌ساز حضرت امام خمینی (ره)، رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران به میهن اسلامی و شروع ایام‌الله دهه مبارک فجر است.

دانشگاهیان در دوران طاغوت و رژیم ستم‌شاهی، به مبارزه علیه رژیم فاسد پهلوی پرداختند و در وقوع انقلاب اسلامی ایران، نقش اثرگذاری داشتند.

بعد از انقلاب اسلامی نیز در دوران‌های مختلف همچون دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌های علم و دانش و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضور دانشگاهیان، یک حضور جهادی، انقلابی و در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی بوده است.

به برکت این تلاش، حضور و مجاهدت‌های علمی، اینک می‌بینیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سطح جهانی در تولید علم، موفقیت‌های پی در پی کسب کرده است.

انقلاب اسلامی ایران، حرکت جامعه و کشور تحت رهبری امام امت به سوی اسلامی شدن و مردمی‌شدن و نظام‌سازی سیاسی متناسب با آموزه‌های اصیل و ناب دینی و الهی بود.

چراغ هدایتگر حرکت دانشگاهیان به سوی موفقیت‌های هرچه بیشتر در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی، فناوری و نوآوری، رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) و محتوای روشنگر و راهبر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی ایران است.

ما دانشگاهیان باید روز به روز،‌ تلاش‌های خود را برای رسیدن به دانشگاه تمدن‌ساز نوین اسلامی، مضاعف کنیم تا با فعالیت‌های جهادی، انقلابی، علمی،‌ عقلانی، نظام آموزش عالی بتواند بیشتر از گذشته، نیروهای متعهد و متخصص و توانمند برای پیشرفت هرچه بیشتر ایران اسلامی را، تربیت کند.

در اینجا ضرورت دارد یاد و خاطره همه شهدای سرافراز، به‌ویژه 6300 شهید والامقام استان لرستان و 110 شهید سرافراز دانشجوی استان لرستان را گرامی بداریم.

فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر را به همه اعضای محترم هیئت علمی، یاوران پرتلاش علمی (کارکنان)، دانشجویان عزیز دانشگاه لرستان و نهضت استادی استان، تبریک می‌گویم.

علی نظری

سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان



۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۰۰:۰۰
۵۳۴ بازدید