اخبار

فعالیت‌های اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان از نقاط قوت دانشگاه است

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

 

 

سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان گفت:«فعالیت‌های اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان از جمله نقاط قوت مهم دانشگاه لرستان است».

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی نظری در نشست با سرپرست و کارشناسان اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان که روز یکشنبه، 10 بهمن‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد، تشریح کرد:

1ـ نیروهای اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، نیروهایی متخصص و پرتلاش هستند و از جمله نقاط قوت مهم دانشگاه لرستان، فعالیت‌های مستمر و حرفه‌‌ای اداره روابط عمومی دانشگاه است.

2ـ اهمیت فعالیت روابط عمومی، اینجاست که روابط عمومی، تابلوی تمام‌نمای دانشگاه است؛ به‌ویژه در دنیای امروز که فعالیت رسانه‌ای، یک بخش مهم محسوب می‌شود جایگاه و کارکرد روابط عمومی دانشگاه، یک جایگاه مهم است.

3ـ یکی از کارکردهای اداره روابط عمومی این است که از بخش‌های مختلف دانشگاه بازدید کرده و ارزیابی و تحلیل وضع موجود را ارائه دهد. همچنین تحلیل بازخورد اخبار و رویدادهای درون‌سازمانی نیز از وظایف روابط عمومی است.

 باتوجه به اهمیت فضای مجازی و الکترونیک در جهان امروز، اینکه اخبار به‌موقع، تهیه و منتشر شوند نکته‌ی بسیار مهمی است که خوشبختانه در این شاخص، عملکرد اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، رضایت‌بخش است.

5ـ معاونت‌ها و دانشکده‌های دانشگاه لرستان نیز بایستی، اخبار رویدادهای قابل انتشار داخلی خود را به موقع تهیه و در اختیار اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان قرار بدهند. 

6ـ همکاری‌های بین واحد فناوری اطلاعات دانشگاه و اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان، تقویت شود تا شاخص‌های کاری مربوطه، ارتقاء یابند.  

7ـ با همکاری واحد فناوری اطلاعات دانشگاه بخش‌های متنوع‌تری به بخش‌های فعلی سایت اصلی دانشگاه لرستان افزوده شود.

گفتنی است در ابتدای این نشست، میثاق حیدری، سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان و رضا کرمی‌نژاد، کارشناس مسئول اداره روابط عمومی دانشگاه، یک گزارش کاری از فعالیت‌های مختلف اداره روابط عمومی دانشگاه لرستان از جمله: خبررسانی و اطلاع‌رسانی، سیستم پیامک، فضاسازی‌های محیطی مناسبتی، مدیریت سالن‌های جلسات، انتشار اخبار دانشگاه در مطبوعات استان، تهیه فیلم، تهیه عکس، آنالیز بازخورد اخبار دانشگاه، ارتباطات با رسانه‌های استان و ... ارائه کردند.

همچنین کارشناسان حوزه‌های عکس، فیلم، خبرنویسی، کلیپ و ... هرکدام دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در رابطه با راهکارهای ارتقای فعالیت‌ها بیان کردند.

در این نشست، دکتر شهرام رهنما، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان و مهندس میلاد رحیمی (متخصص فناوری اطلاعات دانشگاه) نیز حضور داشتند.  



۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰
۵۲۰ بازدید