اخبار

در اخلاق اسلامی، انسان، اهل علم و ادب است

۱۴۰۰/۱۱/۱۰


نشست درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

این نشست، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر یکشنبه، 10 بهمن‌ماه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، روزهای یکشنبه، این برنامه را با هدف ترویج هرچه بیشتر مباحث و آموزه‌های دینی در سطح دانشگاه در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار می‌کند.

در نشست روز یکشنبه، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به دانشگاهیان دانشگاه لرستان، تبریک گفت.

وی توضیح داد:«اینکه الان نوعی همگرایی بین حوزه‌ها و دانشگاه‌ها برقرار است از جمله برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است».

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد تشریح کرد: «انقلاب اسلامی ایران، حاکمیت ارزش‌های اسلامی در جامعه است و همه باید تلاش کنیم روز به روز، آموزه‌های دینی در جامعه، بیش از پیش، ترویج و نهادینه شوند».

دکتر شاهرخی افزود: «در اخلاق اسلامی، انسان باید در عمل، یک فرد اهل خدمت به جامعه و معتقد به آموزه‌های دینی باشد».

وی تصریح کرد: «تعلیم علم و ادب که هر دو باید همراه یکدیگر باشند از وظایف مهم حوزه‌ها و دانشگاه‌هاست».




۱۴۰۰/۱۱/۱۰ - ۰۰:۰۰
۴۲۱ بازدید