اخبار

تجلیل از تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

 

 

 

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از اعضای تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان، تجلیل کرد.

این تجلیل، روز دوشنبه، 4 بهمن‌ماه همزمان با ایام هفته گرامیداشت مقام مادر و زن، در محل کار سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، صورت گرفت.

چندی پیش، تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان توانست در رقابت‌های بانوان کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان لرستان، مقام سوم را کسب کند.

دکتر سیدحسام‌الدین حجازی در آیین تجلیل از تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان، تشریح کرد:

1_ فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز مادر و هفته زن را به همه بانوان شاغل در دانشگاه لرستان تبریک می‌گویم.

2_ برنامه‌ریزی و تهیه برنامه‌های مدون برای حوزه تربیت‌بدنی در جهت موفقیت هرچه بیشتر تیم‌های مختلف ورزشی دانشگاه لرستان، باید بیش از پیش، تقویت ‌شود.

3_ تقویت شاخص‌ها و زیرساخت‌های ورزش و تربیت بدنی در سطح اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان از رسالت‌های مهم کاری حوزه معاونت دانشجویی است که بایستی کوشش کنیم ارتقاء پیدا کنند.

4_ باتوجه به رویکردهای کلان کاری وزارتخانه‌ مبنی بر حضوری شدن آموزش عالی، ما بایستی آمادگی کامل در زمینه حوزه کاری تربیت‌بدنی داشته باشیم و برنامه‌ریزی این است که همه تمهیدات لازم، اندیشیده و اجرا شوند.

5_ ما باید تلاش کنیم با تهیه یک چشم‌انداز معین و مشخص، نظم، انسجام و انضباط کاری در فعالیت تیم‌های ورزشی اعضای هیئت علمی، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان را ارتقاء بدهیم تا بتوانیم بیشتر از گذشته و اثرگذارتر در مسابقات ورزشی مختلف شرکت کنیم.  

 


۱۴۰۰/۱۱/۰۴ - ۰۰:۰۰
۱۹۱۹ بازدید