اخبار

گرامیداشت روز زن

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

 

 

هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان، همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، روز زن و گرامیداشت مقام مادر، برنامه مناسبتی این روز را بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر یکشنبه، سوم بهمن‌ماه در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار کرد.

در این برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی، برخی مهم‌ترین ویژگی‌های شخصیتی و رفتاری حضرت فاطمه زهرا (س) در ابعاد مختلف معنوی، عبادی، معرفتی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی را توضیح داد.

وی فرارسیدن روز زن را به همه بانوان، به‌ویژه بانوان عضو هیئت علمی، بانوان کارمند و دانشجویان دختر دانشگاه لرستان، تبریک گفت.

وی، تشریح و تبیین زندگی بزرگان دینی را از جمله موضوعات مهم در جامعه دانست و تصریح کرد که حضرت فاطمه زهرا (س)، الگوی کامل ولایت‌مداری، مقام مادری، مقام همسری و مشارکت در امورات اجتماعی و سیاسی جامعه است.

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان نیز عصر روز جمعه، دوم بهمن‌ماه، آیین گرامیداشت روز زن و مقام مادر را با رویکرد «خانواده‌محوری» برگزار کرد.

همچنین، برگزاری مسابقات کتابخوانی از جمله برنامه‌هایی بوده است که به مناسبت بزرگداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن در دانشگاه لرستان برگزار شده است.

تجلیل از بانوان عضو هیئت علمی که از نظر علمی و پژوهشی، برتر شناخته شده‌اند و تجلیل از بانوان بازنشسته دانشگاه لرستان و بانوانی که در آستانه بازنشستگی قرار دارند از دیگر برنامه‌هایی بود که عصر روز جمعه، اول بهمن‌ماه اجرا شدند.  


 


۱۴۰۰/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۴۷۸ بازدید