اخبار

تداوم نشست‌های مشترک دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر خرم‌آباد

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

 

 

در راستای تداوم نشست‌های مشترک برای تعیین چگونگی مقدمات همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد، نشست مشترک دکتر اسدی‌پور، مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و با حضور برخی دیگر از مدیران و کارشناسان دانشگاه لرستان برگزار شد.

چند روز پیش نیز، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان از بخش‌های مختلف باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد بازدید و با مدیران و دست‌اندرکاران این باشگاه، گفتگو کرد.

همچنین، چند جلسه و نشست برای تقویت همکاری‌های دوجانبه برگزار شده است که هدف نهایی آن فراهم‌ساختن مقدمات کار و چگونگی فعالیت باشگاه برای ساخت آکادمی ورزشی در سایت مرکزی دانشگاه لرستان است.

در نشست‌ها نیز متخصصان و اعضای هیئت علمی گروه علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) دانشگاه لرستان حضور دارند تا براساس تأکیدات سرپرست دانشگاه لرستان، چگونگی و نحوه‌ی مقدمات همکاری‌های دوجانبه، براساس توجه به نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های کارشناسان و متخصصان حوزه‌های ورزشی و تربیت‌بدنی دانشگاه، پیش برود.

همچنین مدیران و کارشناسان واحدهای تربیت‌بدنی، حقوقی و عمرانی دانشگاه لرستان نیز در این نشست‌ها حضور دارند و نقطه‌نظرات خود را در زمینه‌های مربوط به جنبه‌های حقوقی و عمرانی این نوع همکاری‌، بیان می‌کنند.

گفتنی است نشست مشترک مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با سرپرست دانشگاه لرستان، روز پنجشنبه، 30 دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد. 

در این نشست، دکتر مسعود طاهری‌نیا، رئیس دانشکده مدیریت و اقتصاد و دکتر محمدرضا حسنی‌جلیلیان، سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند. 


 


۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۰۷۱ بازدید